• Pollen
    • Aki érzékeny a csalánfélék virágporára

      Aki érzékeny a csalánfélék virágporára

    • Magas a csalánfélék pollenkoncentrációja

      Magas a csalánfélék pollenkoncentrációja

    • Allergiás a poratkára? Ne válasszon rákféléket az étlapról!

      Allergiás a poratkára? Ne válasszon rákféléket az étlapról!

  • utazás
    • Egzotikus utazás egzotikus betegség nélkül

      Egzotikus utazás egzotikus betegség nélkül

    • Kockázatos az utazás az oltások nélkül

      Kockázatos az utazás az oltások nélkül

    • Utazást tervez? Erre mindenképpen gondoljon!

      Utazást tervez? Erre mindenképpen gondoljon!

  • napártalom
    • Erre figyeljen, ha nyáron antibiotikumot szed

      Erre figyeljen, ha nyáron antibiotikumot szed

    • Nyári bőrvédő anyagok a konyhából

      Nyári bőrvédő anyagok a konyhából

    • Öt makacs és veszélyes tévhit a napozásról

      Öt makacs és veszélyes tévhit a napozásról

A STADA megszerezte a Nizoral forgalmazási jogait

Gyógyszerpiac 2018.07.11 Forrás: (X) Szerző:
A STADA megszerezte a Nizoral forgalmazási jogait

Folytatódik a vény nélküli portfolió stratégiai bővítése – a STADA megszerezte a Nizoral korpásodás elleni sampon globális forgalmazási jogait a Janssen Pharmaceutica-tól.

A STADA Arzneimittel AG tovább erősíti pozícióját a márkás vény nélkül kapható egészségügyi termékek piacán. A vállalat megszerezte a Nizoral korpásodás elleni gyógyszeres sampon forgalmazási jogait a Johnson & Johnson cégcsoporthoz tartozó Janssen Pharmaceutica NV-től. A sampon mintegy 33 millió eurós értékesítési árbevételt generált az EMEA (Európa, Közel-Kelet és Afrika) régióban.

„A Nizorallal a STADA portfóliója világszerte erős pozícióval rendelkező márkával bővül, amelyet az egészségügyi szakemberek és a fogyasztók egyaránt nagyra tartanak, és hiszünk abban, hogy további növekedési potenciállal rendelkezik. A Hedrin fejtetű elleni készítménnyel együtt a Nizoral megszilárdítja kompetenciánkat a haj- és fejbőrápolási szegmensben. Ez a legjelentősebb tranzakciónk az utóbbi években, amely jól példázza törekvésünket arra, hogy a vény nélküli termékek vezető forgalmazói legyünk Európában” hangsúlyozta Dr. Claudio Albrecht, a STADA vezérigazgatója.

A Nizoral EMEA régiós piaci részesedése többszöröse legközelebbi versenytársáénak, ezáltal a márka egyértelműen piacvezető a korpásodás elleni gyógyszeres samponok körében. Az éves értékesítés 50%-át Oroszország, Olaszország, Nagy-Britannia, Lengyelország és a Közel-Kelet generálja. A Nizoral ernyőmárka alatt a STADA a Nizoril, a Nizorelle, a Terzolin, a Fungarest, a Ketoderm, az Oranozol és a Triatop lokális márkák jogait is megszerezte. Kizárólag Olaszországban és Dániában a bőrfertőzések kezelésére szolgáló Nizoral krém is a tranzakció részét képezi; minden más országban ez a termék a Janssen Pharmaceutica NV-nél és kapcsolódó vállalatainál marad.

A korpásodás elleni sampont Magyarországon, Lengyelországban, Csehországban és Szlovákiában Nizoral néven forgalmazzák. „Örömmel adjuk a Nizoralt portfóliónkhoz és bővítjük ezáltal jelenlétünket a fogyasztói egészségügyi piacon. 2017-ben a Nizoral lengyelországi értékesítése elérte a 2,9 millió eurót, Magyarországon az 570 000 eurót, Szlovákiában a 350 000, míg Csehországban a 300 000 eurót. A következő hónapokban nagyon szorosan fogunk együttműködni az eladóval annak érdekében, hogy az átmenet zökkenőmentes legyen” – mondta Dr. Ronald Seeliger, a Hemofarm ügyvezetője.

A Nizoral hatóanyaga a Ketoconazole, amelyet a Janssen Pharmaceutica NV és kapcsolódó vállalatai fejlesztettek ki. Ez a korpásodás kezelésére leggyakrabban előírt hatóanyag, amely megkülönbözteti a Nizoralt a csupán kozmetikai hatású korpásodás elleni samponoktól, és amely jelentősen hatékonyabbá teszi a terméket a korpásodás, a fejbőr kivörösödése és viszketése, valamint ezen tünetek kiváltó okai ellen. A Nizoral hosszan, akár 7 napig tartó hatékonysága szintén kiemelten hatásossá teszi a tartós korpásodás ellen.

A STADA Arzneimittel AG

STADA Arzneimittel AG tőzsdén jegyzett egészségügyi vállalat, melynek székhelye Németországban, Bad Vilbelben található. A vállalat stratégiája három pilléren alapul: generikus, vény nélkül kapható, valamint bioszimiláris termékek értékesítésére. A STADA világszerte több mint 30 országban van jelen, mintegy 50 kereskedelmi képviselettel. A Stada vezető márkái közé tartozik többek között a Grippostad és a Ladival. A 2017-es pénzügyi évben a STADA csoportszintű árbevétele 2 255,3 millió euró volt, míg a kamatok, adózás és értékcsökkenési leírás előtti korrigált eredmény, a korrigált EBITDA összege 433,9 millió euró volt. A vállalat 195,6 millió euró korrigált adózott eredményt ért el.

2017. december 31-i adatok szerint a STADA 10 176 munkavállalót foglalkoztatott világszerte.

 

Legolvasottabb cikkeink