Weborvos.hu
  • Pollen
    • Évről évre súlyosbodhatnak az allergiások tünetei

      Évről évre súlyosbodhatnak az allergiások tünetei

    • OKI: Másodfokú riasztás a parlagfű miatt

      OKI: Másodfokú riasztás a parlagfű miatt

    • OKI: már tüneteket okoz a parlagfű

      OKI: már tüneteket okoz a parlagfű

  • utazás
    • Egzotikus utazás egzotikus betegség nélkül

      Egzotikus utazás egzotikus betegség nélkül

    • Kockázatos az utazás az oltások nélkül

      Kockázatos az utazás az oltások nélkül

    • Utazást tervez? Erre mindenképpen gondoljon!

      Utazást tervez? Erre mindenképpen gondoljon!

  • napártalom
    • A napégés meggyógyul, a hatása megmarad

      A napégés meggyógyul, a hatása megmarad

    • Milyen szempontok szerint válasszunk naptejet?

      Milyen szempontok szerint válasszunk naptejet?

    • Rendszeresen kell használni a fényvédőt

      Rendszeresen kell használni a fényvédőt

Életmentő kampány indult a véradás támogatására

Hírek 2018.08.04 Forrás: Weborvos Szerző:
Életmentő kampány indult a véradás támogatására

Augusztus első két hete a legkritikusabb a véradás szempontjából - rendhagyó eseménysorozattal figyelmeztetnek.

Egy különleges kreatív megoldással hívja fel a figyelmet a véradás fontosságára a Jcdecaux, a Magyar Vöröskereszt és a HD Group. Az életmentő töltés elnevezéssel futó közterületi installációkkal Budapest több pontján találkozhatnak a járókelők.

A Jcdecaux, a Magyar Vöröskereszt és a HD Group összefogásával figyelemfelkeltő kampány indult a véradók ösztönzésére Budapesten. Augusztusban a város több pontján lehet találkozni a megjelenéssel, és olyan interaktív megállókkal is – a Margit híd budai hídfőjén és a Móricz Zsigmond körtéren -, amelyek non-stop mobiltöltő állomásokként funkcionálnak. A cél, hogy ezzel a kreatív, figyelemfelkeltő megoldással a rendszeres és az új véradók figyelmét is felhívják arra, hogy a véradás mindig életmentő.

„Nyáron a nagy meleg és a szabadságolások miatt csökken a véradói aktivitás. Augusztus első két hete mindig a legkritikusabb, így nagy öröm számunkra, hogy a kreatív szakembereknek hála, ilyen rendhagyó módon hívhatjuk fel a lakosság figyelmét arra, hogy véradókra nyáron is szükség van” – mondta el Kardos István, a Magyar Vöröskereszt főigazgatója.

A HD Group „Az életmentő töltés” című pályázatával elnyerte a Jcdecaux Innovate Awards különdíját. A Jcdecaux egy pályázat kapcsán biztosította a reklámfelületeket és önköltségi áron a kivitelezést a Vöröskeresztnek, a HD Group pedig az ötletet, ami a vérszükségletet a telefontöltés iránti folyamatos igénnyel állította párhuzamba.  

A napi biztonságos vérellátáshoz 1600-1800 véradóra lenne szükség, ezért a Vöröskereszt minden lehetőséget megragad, hogy véradókat toborozzon. A pontos véradóhelyszínek és időpontok a www.veradas.hu oldalon, valamint a Vöröskereszt ingyenes véradós mobilapplikációján érhetőek el.

 

 

Legolvasottabb cikkeink