• Ónodi-Szűcs
    • Ónodi-Szűcs: mennyiség helyett a minőséget célozzák

      Ónodi-Szűcs: mennyiség helyett a minőséget célozzák

    • A harmadik negyedben - interjú Ónodi-Szűcs Zoltánnal

      A harmadik negyedben - interjú Ónodi-Szűcs Zoltánnal

    • Ónodi-Szűcs: túl vagyunk a krízisen

      Ónodi-Szűcs: túl vagyunk a krízisen

  • EBP
    • Miniszterelnöki megbízottra vár a szuperkórház?

      Miniszterelnöki megbízottra vár a szuperkórház?

    • Harmincmilliárd forintból újul meg a dél-pesti kórház

      Harmincmilliárd forintból újul meg a dél-pesti kórház

    • EESZT: évtizedes lemaradást pótol a rendszer

      EESZT: évtizedes lemaradást pótol a rendszer

  • EESZT
    • Nincs Nagy Testvér az e-egészségügyben

      Nincs Nagy Testvér az e-egészségügyben

    • Képzés és vizsga az EESZT felhasználóknak

      Képzés és vizsga az EESZT felhasználóknak

    • EESZT: vélhetően nem lesz zökkenőmentes

      EESZT: vélhetően nem lesz zökkenőmentes

Tőzsdére készül a Goodwill Pharma

Lapszemle 2017.09.10 07:41 Forrás: vg.hu
Tőzsdére készül a Goodwill Pharma

Egy olyan kis tőzsdei szekcióban, mint a miénk, a jó befektetők bevonása az elsődleges cél.

Értékesebb, különlegesebb szolgáltatást kell nyújtani a vetélytársaknál, akár drágábban is – mondta a Világgazdaságnak Jójárt Ferenc. A Goodwill Pharma ügyvezetője szerint azért csatlakoztak a Budapesti Értéktőzsde Elite programjához, mert egy bizonyos cégméret fölött elkerülhetetlennek látja a tőzsdei jelenlétet.

Már gyakorlattá vált, hogy minden üzleti döntés előtt átgondoljuk: hogyan reagálna erre a piac. Ugyanakkor elsősorban nem az árfolyammozgás számít. Egy olyan kis tőzsdei szekcióban, mint a miénk, a jó befektetők bevonása az elsődleges cél. Olyan intézményi befektetőkre van szükségünk, akik hosszú távú növekedésre játszanak. Fontos, hogy a befektető képes legyen részt venni a stratégiai tanácsadásban is, illetve szeretnénk kihasználni a befektetők hazai és nemzetközi kapcsolatrendszerében lévő szinergiákat - mondta el az interjúban.

A hazai gyógyszeriparon belül két növekedési módszer volt. Vannak olyan cégek, amelyek a rendszerváltás körül egy gyárat vagy egy gyártóegységet privatizáltak, beruházással fejlesztették, és most értékesítik, amit le tudnak gyártani. Mi fordítva csináltuk: szolgáltatással jelentünk meg a piacon, ezt bővítettük, de a cél végig az volt, hogy legyen gyártókapacitásunk is. Ráadásul még kutatás-fejlesztést is végzünk. Összességben mi azt adjuk el, amire igény van. Ehhez keresünk gyártópartnert, vagy bővítjük a saját kapacitásainkat - tette hozzá. A teljes interjú

Lapszemle

Legolvasottabb cikkeink