• Ónodi-Szűcs
    • Ónodi-Szűcs: mennyiség helyett a minőséget célozzák

      Ónodi-Szűcs: mennyiség helyett a minőséget célozzák

    • A harmadik negyedben - interjú Ónodi-Szűcs Zoltánnal

      A harmadik negyedben - interjú Ónodi-Szűcs Zoltánnal

    • Ónodi-Szűcs: túl vagyunk a krízisen

      Ónodi-Szűcs: túl vagyunk a krízisen

  • EBP
    • Harmincmilliárd forintból újulhat meg a dél-pesti kórház

      Harmincmilliárd forintból újulhat meg a dél-pesti kórház

    • EESZT: évtizedes lemaradást pótol a rendszer

      EESZT: évtizedes lemaradást pótol a rendszer

    • EBP: új szakrendelőt kap a II. kerület

      EBP: új szakrendelőt kap a II. kerület

  • EESZT
    • Képzés és vizsga az EESZT felhasználóknak

      Képzés és vizsga az EESZT felhasználóknak

    • Néhány nap maradt az e-személyik igénylésére

      Néhány nap maradt az e-személyik igénylésére

    • EESZT: évtizedes lemaradást pótol a rendszer

      EESZT: évtizedes lemaradást pótol a rendszer

Zökkenőmentes az ügyeleti ellátás

Lapszemle 2017.08.12 08:48 Forrás: heol.hu
Zökkenőmentes az ügyeleti ellátás

A változás közel tizenkét ezer embert érint, az új orvosokra nem érkezett panasz.

Az első hét tapasztalatai alapján elmondható, hogy az augusztus 1-jei szolgáltatóváltás után zökkenőmentesen működik a Recski Központi Orvosi Ügyelet, amely hét településen csaknem tizenkétezer ember egészségügyi ellátásáért felel. Egy hete arról számoltak be – emlékeztet a heol.hu portálja – , hogy a Pannon Paramedic Kft. vezetősége kissé feszült légkörben vette át a korábbi szolgáltatótól a létesítményeket. Az ügyeleti rendelőt ugyanis gyakorlatilag üresen találták, s a pihenőhelyiségből is eltűntek a bútorok. Az új csapat tagjai csak a helyszínen szembesültek azzal, egy defibrillátoron kívül más eszköz, berendezés nem maradt az épületben. Még az emeleti pihenőrészben is jobbára csak üres szobákat találták. Dr. Zsúder Tamás, a társaság ügyvezető igazgatója az átadáskor a Heolnak ugyanakkor úgy nyilatkozott, mindenre felkészültek kollégáival, hogy a lakosság semmilyen hátrányt ne szenvedjen.

Fontos hangsúlyozni, hogy az új szolgáltató munkatársai az eddig megszokott időpontokban gondoskodnak a hozzájuk fordukó siroki, mátraballai, mátra¬derecskei, parádi, ¬bodonyi, parádsasvári és recski betegekről, akik éjszaka vagy hétvégén szorulnak orvosi ellátásra.

Lapszemle

Legolvasottabb cikkeink