• Pollen
    • Nagyon fogynak az allergiagyógyszerek

      Nagyon fogynak az allergiagyógyszerek

    • Allergia: a megelőző kezelések csökkentik a tüneteket

      Allergia: a megelőző kezelések csökkentik a tüneteket

    • Mit érdemes tudni az első allergiavizsgálat előtt?

      Mit érdemes tudni az első allergiavizsgálat előtt?

  • utazás
    • Kockázatos az utazás az oltások nélkül

      Kockázatos az utazás az oltások nélkül

    • Utazást tervez? Erre mindenképpen gondoljon!

      Utazást tervez? Erre mindenképpen gondoljon!

    • Európában is egyedülálló a debreceni utazásorvostan kurzus

      Európában is egyedülálló a debreceni utazásorvostan kurzus

  • napártalom
    • Melyik jelölés mit jelent a naptejeken?

      Melyik jelölés mit jelent a naptejeken?

    • Nagyon erős UV-sugárzásra figyelmeztetnek

      Nagyon erős UV-sugárzásra figyelmeztetnek

    • Az UV-sugárzásra figyelmeztet a meteorológiai szolgálat

      Az UV-sugárzásra figyelmeztet a meteorológiai szolgálat

andráskereszt

Orvos válaszol Szerző:

ÜDVÖZLÖM!Azt szeretném megkérdezni,hogy a szám két széle állandóan kireped..kenegettem már antibiotikumos krémmel...

... ,bepanthennel,hidrocortizonos krémmel,szinte mindent kiprobáltam már...az az igazság hogy 3 nap után meg gyógyul,majd 3-4 nap után megint kiujul...mitől van ez?hova menjek? milyen orvoshoz?köszönettel


VÁLASZ


Kedves Kérdező!

Kezdje háziorvosánál, aki az elsődleges információk alapján el tudja dönteni, hogy milyen szakirányú kivizsgálásra küldi/utalja be.
a szerk.

Lapszemle

Legolvasottabb cikkeink