Weborvos.hu
  • Pollen
    • Évről évre súlyosbodhatnak az allergiások tünetei

      Évről évre súlyosbodhatnak az allergiások tünetei

    • OKI: Másodfokú riasztás a parlagfű miatt

      OKI: Másodfokú riasztás a parlagfű miatt

    • OKI: már tüneteket okoz a parlagfű

      OKI: már tüneteket okoz a parlagfű

  • utazás
    • Egzotikus utazás egzotikus betegség nélkül

      Egzotikus utazás egzotikus betegség nélkül

    • Kockázatos az utazás az oltások nélkül

      Kockázatos az utazás az oltások nélkül

    • Utazást tervez? Erre mindenképpen gondoljon!

      Utazást tervez? Erre mindenképpen gondoljon!

  • napártalom
    • A napégés meggyógyul, a hatása megmarad

      A napégés meggyógyul, a hatása megmarad

    • Milyen szempontok szerint válasszunk naptejet?

      Milyen szempontok szerint válasszunk naptejet?

    • Rendszeresen kell használni a fényvédőt

      Rendszeresen kell használni a fényvédőt

Emelkedett cholesterinre érdemes e elkezdeni gyógyszert szedni? Sokan azt mondják...

... hogy több a mellékhatása mint a haszna.(rhabdomyolizis, Diabetes kialakulása stb) viszont a magas cholesterinnek meg úgyszintén. Mitévő legyek? Diéta sem igen segített. Drasztikus fogyással próbálkozzak?
Köszönettel : egy kétségbeesett ember


VÁLASZ


A magas koleszterin csökkentése véleményem szerint mindig testsúlycsökkentéssel és a fizikai terhelés fokozásával kezdődjön (minden fogyókúra alapja). A gyógyszeres kezelés megkezdése előtt mindig mérlegelni kell a kockázat és haszon arányát és csak abban az esetben célszerű a gyógyszeres kezelés, ha az előny nagyobb, mint az esetleges mellékhatás vagy károsítás.

Lapszemle

Legolvasottabb cikkeink