• Ónodi-Szűcs
    • Ónodi-Szűcs: több fejlesztés, magasabb bér

      Ónodi-Szűcs: több fejlesztés, magasabb bér

    • Teljesítmény helyett eredményalapú finanszírozás

      Teljesítmény helyett eredményalapú finanszírozás

    • Számvetés az Arénában: Ónodi-Szűcs Zoltán

      Számvetés az Arénában: Ónodi-Szűcs Zoltán

  • EBP
    • Megújul az országos pulmonológiai intézet

      Megújul az országos pulmonológiai intézet

    • Mitől lesz szuper a szuperkórház?

      Mitől lesz szuper a szuperkórház?

    • Rákosmente rendelőjét is fejlesztik

      Rákosmente rendelőjét is fejlesztik

  • EESZT
    • Nem elég rugalmas  az e-recept

      Nem elég rugalmas az e-recept

    • Hekkerek tarolták le a lett egészségügyi rendszert

      Hekkerek tarolták le a lett egészségügyi rendszert

    • EESZT - az egészségügyi ellátás új dimenziója

      EESZT - az egészségügyi ellátás új dimenziója

Bunnynak

Orvos válaszol 2013.08.26 17:40 Szerző: Dr Alföldy Ferenc professzor

Tisztelt doktor úr/doktornő!
A barátom testépítő és elkezdett szteroidokat használni úgy egy éve...

... Azóta ha kúra alatt van folyamatosan szexelni akar van,hogy egy nap 6-7 alkalommal is ki kell elégítenem.Kúrák után elég a napi 1-2 alkalom is. Hogyan lehetne csökkenteni a libidóját?


VÁLASZ


A testépítők, sportolok körében elterjedt anabolikus szteroidok alapja a testoszteron, a herében termelődő hormon, ami a másodlagos nem jelleg kialakításában vesz részt. Többek között a libidóért is felelős, egyéb mechanizmusok mellett. Nem meglepő tehát a tapasztalata. A szer hatásából következik az is, hogy a napi többszöri kielégítés igénye is ezzel hozható összefüggésbe, a megoldás pedig kézenfekvő, ahogy Ön is tapasztalta a kúramentes időszakokban csökkent libidót illetően. Azt javaslom, a neten olvassák el a mellékhatásokat is, amelyek nem elhanyagolhatóak.

Lapszemle

Legolvasottabb cikkeink