• Ónodi-Szűcs
    • Ónodi-Szűcs: több fejlesztés, magasabb bér

      Ónodi-Szűcs: több fejlesztés, magasabb bér

    • Teljesítmény helyett eredményalapú finanszírozás

      Teljesítmény helyett eredményalapú finanszírozás

    • Számvetés az Arénában: Ónodi-Szűcs Zoltán

      Számvetés az Arénában: Ónodi-Szűcs Zoltán

  • EBP
    • Megújul az országos pulmonológiai intézet

      Megújul az országos pulmonológiai intézet

    • Mitől lesz szuper a szuperkórház?

      Mitől lesz szuper a szuperkórház?

    • Rákosmente rendelőjét is fejlesztik

      Rákosmente rendelőjét is fejlesztik

  • EESZT
    • Nem elég rugalmas  az e-recept

      Nem elég rugalmas az e-recept

    • Hekkerek tarolták le a lett egészségügyi rendszert

      Hekkerek tarolták le a lett egészségügyi rendszert

    • EESZT - az egészségügyi ellátás új dimenziója

      EESZT - az egészségügyi ellátás új dimenziója

Cipralex

Orvos válaszol 2014.05.15 06:09 Szerző: Fodor Mónika pszichológus

Közel 1 éve meghalt a férjem, egészen egyedül maradtam. 2 gyógyszert kaptam, Helexet és Cipralexet.Nyugodt lettem, de aluszékony, a világot egy függönyőn keresztül láttam...

... Lassú és kicsit bamba lettem.Csökkentettem a gyógyszert és el is hagytam.2 hétig nagyon jól voltam, de ismét szorongok.Tudom, hogy az orvossal kellett volna megbeszélni, de reménykedtem, hogy erős akarattal meg tudom oldani ezt a problémát.Kérdésem: van erre remény? Vagy szemlesütve térjek be az orvoshoz?Várom megnyugtató válaszát köszönettel.


VÁLASZ


Nincs miért szégyenkeznie, természetes, hogy nem akar hosszútávon gyógyszerekre hagyatkozni. Ezeket az antidepresszívumokat csak fokozatosan, orvosi kontroll mellet szabad elhagyni. Mindenképpen keresse fel a kezelő orvosát és vele konzultáljon.

Lapszemle

Legolvasottabb cikkeink