Weborvos.hu
  • Pollen
    • Évről évre súlyosbodhatnak az allergiások tünetei

      Évről évre súlyosbodhatnak az allergiások tünetei

    • OKI: Másodfokú riasztás a parlagfű miatt

      OKI: Másodfokú riasztás a parlagfű miatt

    • OKI: már tüneteket okoz a parlagfű

      OKI: már tüneteket okoz a parlagfű

  • utazás
    • Egzotikus utazás egzotikus betegség nélkül

      Egzotikus utazás egzotikus betegség nélkül

    • Kockázatos az utazás az oltások nélkül

      Kockázatos az utazás az oltások nélkül

    • Utazást tervez? Erre mindenképpen gondoljon!

      Utazást tervez? Erre mindenképpen gondoljon!

  • napártalom
    • A napégés meggyógyul, a hatása megmarad

      A napégés meggyógyul, a hatása megmarad

    • Milyen szempontok szerint válasszunk naptejet?

      Milyen szempontok szerint válasszunk naptejet?

    • Rendszeresen kell használni a fényvédőt

      Rendszeresen kell használni a fényvédőt

Cöliákia és panaszok

Orvos válaszol Szerző:

Cöliákia és panaszok

Üdvözlöm!

8 hónapja kezdtem el a diétám lisztérzékenység miatt...

... De most becsúszott egy kis "baki", sikerült gluténtartalmú ételt fogyasztanom. Azóta iszonyatosan érzem magam, ellenben nem tudom, hogy ez csak a "véletlen" műve e. A kérdésem tehát az, ha glutén jut a szervezetbe, az okoz e azonnali tüneteket?
Köszönöm!


VÁLASZ


Tisztelt Kérdező!

Okoz panaszokat a glutén lisztérzékenyekben, még kis mennyiségben is. Amennyiben nem múlnak el a panaszai javasolnék egy kontroll vizsgálatot.

Üdvözlettel:Polyák Éva

Lapszemle

Legolvasottabb cikkeink