• Ónodi-Szűcs
    • Ónodi-Szűcs: több fejlesztés, magasabb bér

      Ónodi-Szűcs: több fejlesztés, magasabb bér

    • Teljesítmény helyett eredményalapú finanszírozás

      Teljesítmény helyett eredményalapú finanszírozás

    • Számvetés az Arénában: Ónodi-Szűcs Zoltán

      Számvetés az Arénában: Ónodi-Szűcs Zoltán

  • EBP
    • Mitől lesz szuper a szuperkórház?

      Mitől lesz szuper a szuperkórház?

    • Rákosmente rendelőjét is fejlesztik

      Rákosmente rendelőjét is fejlesztik

    • EBP: Fejlesztik a nagykátai rendelőintézetet

      EBP: Fejlesztik a nagykátai rendelőintézetet

  • EESZT
    • Nem elég rugalmas  az e-recept

      Nem elég rugalmas az e-recept

    • Hekkerek tarolták le a lett egészségügyi rendszert

      Hekkerek tarolták le a lett egészségügyi rendszert

    • EESZT - az egészségügyi ellátás új dimenziója

      EESZT - az egészségügyi ellátás új dimenziója

daganat

Orvos válaszol 2014.07.18 16:22 Szerző: Dr Alföldy Ferenc professzor

nemreg figyeltem fel arra, hogy amikor faj a fejem, hatul pontosan a fejem alatt a nyakamon felduzzad. a fejfajasom kiskorom ota tart, de soha nem tudtak ...

... az orvosok megmondani miert, 17 eves vagyok a vernyomasom atlagban 165/110, pulzus 90 folott. a fejfajasom 2 naponta jon elo, es hanyinger, neha hanyas kiseri, a nyakamon a daganat ott van meg ha nem faj a fejem akkor is, de ilyenkor kisebb. szoval a kerdesem az lenne, hogy mi lehet ez, ha orvosnak mutatom, megse vizsgal, csak kiir egy kis antibiotikumot.


VÁLASZ


Véleményem szerint olyan orvoshoz kellene fordulnia, aki komolyabban vizsgálná ki első sorban a magasvérnyomás tekintetében. Ugyanis 17 éves korban ( de idősebbek esetén sem) nem fogadható el a közölt érték. Ha más orvos vizsgálja, figyelmet fog fordítani az Ön által leírt jelenségre, aminek magyarázatát adni - vizsgálat nélkül - nem tudom, de biztosan nem antibiotikum kérdése.

Lapszemle

Legolvasottabb cikkeink