• Ónodi-Szűcs
    • Ónodi-Szűcs: több fejlesztés, magasabb bér

      Ónodi-Szűcs: több fejlesztés, magasabb bér

    • Teljesítmény helyett eredményalapú finanszírozás

      Teljesítmény helyett eredményalapú finanszírozás

    • Számvetés az Arénában: Ónodi-Szűcs Zoltán

      Számvetés az Arénában: Ónodi-Szűcs Zoltán

  • EBP
    • Mitől lesz szuper a szuperkórház?

      Mitől lesz szuper a szuperkórház?

    • Rákosmente rendelőjét is fejlesztik

      Rákosmente rendelőjét is fejlesztik

    • EBP: Fejlesztik a nagykátai rendelőintézetet

      EBP: Fejlesztik a nagykátai rendelőintézetet

  • EESZT
    • Nem elég rugalmas  az e-recept

      Nem elég rugalmas az e-recept

    • Hekkerek tarolták le a lett egészségügyi rendszert

      Hekkerek tarolták le a lett egészségügyi rendszert

    • EESZT - az egészségügyi ellátás új dimenziója

      EESZT - az egészségügyi ellátás új dimenziója

Eri 64

Orvos válaszol 2012.01.16 11:29

Eri 64
Tisztelt Weborvos!
Rendszeres véradó vagyok már 24 éve. Sajnos mostanában a sok munka miatt nagyon nagy a szellemi igénybevételem,...

...
és fáradt, kissé feledékeny lettem. A gyógyszertárban ajánlották a Glinko Bilobát, hogy segíteni fog, és csak gyógynövényt tartalmaz. Elkezdtem szedni, de arra nem gondoltam, hogy ha szedem a véradással mi lesz. Kérdésem az lenne, hogy ennek a fent említett szernek a szedése befolyásolja-e a véradást. Előre köszönöm válaszát


VÁLASZ:


Kedves kérdező!


Azonos tartalmú levelének a Véradás jeligét adta és a választ is olvashatja.
a szerk.

Lapszemle

Legolvasottabb cikkeink