Weborvos.hu
  • Pollen
    • Évről évre súlyosbodhatnak az allergiások tünetei

      Évről évre súlyosbodhatnak az allergiások tünetei

    • OKI: Másodfokú riasztás a parlagfű miatt

      OKI: Másodfokú riasztás a parlagfű miatt

    • OKI: már tüneteket okoz a parlagfű

      OKI: már tüneteket okoz a parlagfű

  • utazás
    • Egzotikus utazás egzotikus betegség nélkül

      Egzotikus utazás egzotikus betegség nélkül

    • Kockázatos az utazás az oltások nélkül

      Kockázatos az utazás az oltások nélkül

    • Utazást tervez? Erre mindenképpen gondoljon!

      Utazást tervez? Erre mindenképpen gondoljon!

  • napártalom
    • A napégés meggyógyul, a hatása megmarad

      A napégés meggyógyul, a hatása megmarad

    • Milyen szempontok szerint válasszunk naptejet?

      Milyen szempontok szerint válasszunk naptejet?

    • Rendszeresen kell használni a fényvédőt

      Rendszeresen kell használni a fényvédőt

Tisztelt Cím,

Májusban gyomortükrözés során hurutot állapítottak meg. Kaptam rá controlocot, amit két hét után abba kellett hagynom, mert még rosszabb lett tőle a gyomrom. Diéta után rendbe jöttem. Múlt héten ...

... egy kis szénsavas cola és egy cyder ivása után éjjel arra keltem, hogy nagyon görcsöl a gyomrom, minden levegővételnél. A szegycsont alatt is fájdalmat éreztem és a torkom is kapar, némi hányinger is kíséri. Kérdésem lenne, hogy milyen gyógyszer szedhető erre, ha ne a controloc? Lehetséges, hogy a szénsavas ital újra belobbantotta a hurutot?
Köszönettel!


VÁLASZ


Nem biztos, hogy „gyomorhurutról" van szó. Lehet egyszerűen gyomorsav túltermelés, amit bizonyos táplálék vagy élvezeti szer válthat ki arra érzékeny egyéneknél. Azt gondolom, hogy néhány napos diéta a kifejezetten gyomorsav-provokáló ételek kerülése mellett meg fogja szüntetni a panaszait minden gyógyszer nélkül. Ha mégsem, kénytelen lesz orvosához fordulni, ugyanis mi gyógyszeres kezelést nem javasolhatunk.

Lapszemle

Legolvasottabb cikkeink