• Ónodi-Szűcs
    • Ónodi-Szűcs: több fejlesztés, magasabb bér

      Ónodi-Szűcs: több fejlesztés, magasabb bér

    • Teljesítmény helyett eredményalapú finanszírozás

      Teljesítmény helyett eredményalapú finanszírozás

    • Számvetés az Arénában: Ónodi-Szűcs Zoltán

      Számvetés az Arénában: Ónodi-Szűcs Zoltán

  • EBP
    • Mitől lesz szuper a szuperkórház?

      Mitől lesz szuper a szuperkórház?

    • Rákosmente rendelőjét is fejlesztik

      Rákosmente rendelőjét is fejlesztik

    • EBP: Fejlesztik a nagykátai rendelőintézetet

      EBP: Fejlesztik a nagykátai rendelőintézetet

  • EESZT
    • Nem elég rugalmas  az e-recept

      Nem elég rugalmas az e-recept

    • Hekkerek tarolták le a lett egészségügyi rendszert

      Hekkerek tarolták le a lett egészségügyi rendszert

    • EESZT - az egészségügyi ellátás új dimenziója

      EESZT - az egészségügyi ellátás új dimenziója

huanita

Orvos válaszol 2013.04.30 13:17

Üdvözlöm!
A kérdésem az lenne hogy a kislányom tünetei alapján szervi vagy lelki eredetű dologra kell e gondolnunk.A lányom 7 éves első osztályos.Az utóbbi időben éjszaka illetve hajnalban átjött hozzám hogy nagyon dobog a szíve,remeg a lába,le volt izzadva...

... Azt mondta alig tudott átjönni,rosszul van.Ez 3 alkalommal fordult elő,közöttük hetek teltek el.Ma reggel volt az utolsó.A gyermekorvos szerint a lányom stresszel valamin,beszélgessek vele.Biztos az iskola miatt van.Többször fájt a hasa is,kiderült hogy laktóz érzékeny.Ez az érzékenység összefügghet az előbbi tünetekkel?Mert én úgy érzem hogy ez más miatt van.Természetesen sokat beszélgetünk,a lányom nem szereti a testnevelés órát.(dongalábbal született)Vannak amik gyengébben mennek neki a gyakorlatok közül.Ma reggel gyorsan vérnyomásmérővel megmértem a pulzusát.133 volt,vérnyomása 116/90.Hová forduljunk,mi lehet a baj?Köszönöm a választ!


VÁLASZ


Szívdobogás érzése a kardiológiára tartozik, de az Ön által mért értékek alapján nem valószínű a szívprobléma (160 feletti pulzusszámnál gyanús).
Magam is frusztráltságra, szorongásra, stresszre gondolok leginkább. Ami biztosan nem okoz ilyen panaszokat, az a laktóz intolerancia.
Érdemes lenne pszichológus segítségét kérni, de előtte néhány hétig próbálják ki a Sedativ PC homeopátiás tablettát. Ehhez nincs hozzászokás, nincs mellékhatás, ugyanakkor nagyon jó feszültségoldó. Természetesen a kislánnyal való beszélgetések nélkülözhetetlenek.

Üdvözlettel dr.Sebő Zsuzsanna

Lapszemle

Legolvasottabb cikkeink