Weborvos.hu
  • Pollen
    • Évről évre súlyosbodhatnak az allergiások tünetei

      Évről évre súlyosbodhatnak az allergiások tünetei

    • OKI: Másodfokú riasztás a parlagfű miatt

      OKI: Másodfokú riasztás a parlagfű miatt

    • OKI: már tüneteket okoz a parlagfű

      OKI: már tüneteket okoz a parlagfű

  • utazás
    • Egzotikus utazás egzotikus betegség nélkül

      Egzotikus utazás egzotikus betegség nélkül

    • Kockázatos az utazás az oltások nélkül

      Kockázatos az utazás az oltások nélkül

    • Utazást tervez? Erre mindenképpen gondoljon!

      Utazást tervez? Erre mindenképpen gondoljon!

  • napártalom
    • A napégés meggyógyul, a hatása megmarad

      A napégés meggyógyul, a hatása megmarad

    • Milyen szempontok szerint válasszunk naptejet?

      Milyen szempontok szerint válasszunk naptejet?

    • Rendszeresen kell használni a fényvédőt

      Rendszeresen kell használni a fényvédőt

Kazein - tejallergia

Orvos válaszol Szerző:

Tisztelt Doktor Nő/ Doktor Úr!
34 éves nő vagyok és 1 éve allergia vizsgálaton vérből kazein allergiát mutattak ki.Kérdésem az lenne, hogy a tejtermékeket -tejet, tejfölt, joghurt,sajt stb...

... - ne egyek -amik egyébként panaszt is okoznak? Van e valami amit lehet ennem vagy szednem kellene valamilyen gyógyszert, hogy legalábbis sajtot, joghurtot, kefirt tudjak enni ?- a kálcium miatt is-.Gasztro.szakkrendelést javasol e?Válaszát előre is köszönöm


VÁLASZ


Kedves Kérdező!

A pontos diagnózis felállító orvos, aki ismeri a leleteket és a beteg állapotát, ő tud érdemben nyilatkozni a megfelelő kezelésről.
a szerk.

Lapszemle

Legolvasottabb cikkeink