• Ónodi-Szűcs
    • Ónodi-Szűcs: több fejlesztés, magasabb bér

      Ónodi-Szűcs: több fejlesztés, magasabb bér

    • Teljesítmény helyett eredményalapú finanszírozás

      Teljesítmény helyett eredményalapú finanszírozás

    • Számvetés az Arénában: Ónodi-Szűcs Zoltán

      Számvetés az Arénában: Ónodi-Szűcs Zoltán

  • EBP
    • Megújul az országos pulmonológiai intézet

      Megújul az országos pulmonológiai intézet

    • Mitől lesz szuper a szuperkórház?

      Mitől lesz szuper a szuperkórház?

    • Rákosmente rendelőjét is fejlesztik

      Rákosmente rendelőjét is fejlesztik

  • EESZT
    • Nem elég rugalmas  az e-recept

      Nem elég rugalmas az e-recept

    • Hekkerek tarolták le a lett egészségügyi rendszert

      Hekkerek tarolták le a lett egészségügyi rendszert

    • EESZT - az egészségügyi ellátás új dimenziója

      EESZT - az egészségügyi ellátás új dimenziója

Leponex tabletta

Orvos válaszol 2014.09.11 10:11

Tisztelt Orvos Ur/Nö
5 éve használom a Leponex tablettát 300mg /nap és a mellékhatásai nagyon is igénybe vették a szevezetemet.A részemre megállapított pánik/hypokrondria betegségre sajnos csak kis részben volt segítség...

... .Kérem tájékoztassanak róla , hogy ennek a gyógyszernek milyen káros hatásai vannak az emberi szervezetre rövid és hosszú használat után és ha abba akarom hagyni , milyen idötartamban és mennyiséggel kel ezt megtemmnem?
Maradnak e káros hatásai ez után is?
Elöre is köszönöm a segíségüket.
Tisztelettel
F.J


VÁLASZ


Tisztelt F.J!

Elnézést a megkésett válaszért, de beteg voltam.
És rossz érzés, hogy várakoznia kellett, de valójában nem is válaszolhatok a kérdésére. Nem azért, mert nem értem, azért, mert nem látom az igazát.
Ez etikai kérdés. A beállított terápiáért mindíg a kezelőorvos a felelős. H én most beavatkoznék a gyógyszeres kezelésbe, akkor jogi, etikai értelemben átvenném a kezelés felelősségét és szakmájában sérteném meg egy kollegám emberi jogait.
Próbáljon saját választ találni, vagy ha végképp nem megy, szabad orvost is váltani, ehhez pedig Önnek törvényes joga van.

Tisztelettel: dr.Lajtavári László

Lapszemle

Legolvasottabb cikkeink