Weborvos.hu
  • Pollen
    • Évről évre súlyosbodhatnak az allergiások tünetei

      Évről évre súlyosbodhatnak az allergiások tünetei

    • OKI: Másodfokú riasztás a parlagfű miatt

      OKI: Másodfokú riasztás a parlagfű miatt

    • OKI: már tüneteket okoz a parlagfű

      OKI: már tüneteket okoz a parlagfű

  • utazás
    • Egzotikus utazás egzotikus betegség nélkül

      Egzotikus utazás egzotikus betegség nélkül

    • Kockázatos az utazás az oltások nélkül

      Kockázatos az utazás az oltások nélkül

    • Utazást tervez? Erre mindenképpen gondoljon!

      Utazást tervez? Erre mindenképpen gondoljon!

  • napártalom
    • A napégés meggyógyul, a hatása megmarad

      A napégés meggyógyul, a hatása megmarad

    • Milyen szempontok szerint válasszunk naptejet?

      Milyen szempontok szerint válasszunk naptejet?

    • Rendszeresen kell használni a fényvédőt

      Rendszeresen kell használni a fényvédőt

Tisztelt Doktor Úr / Nő

Szeptember eleje óta járom a különbözö szakorvosi rendelöket,eddig eredménytelenül.
Panaszaim:szeptember elején éreztem elösször,hogy mintha mozogna valami a beleimben, ...

... viszket a böröm ,hasmenésem van, nagyobb a hasam mint szokott lenni ,fájnak az izületeim és szüntelenül kvartyognak a beleim .csináltak vérvételt széklettenyésztést
hasi ultrahangot,röntgent eddig negativ eredményekkel.Decaris nevü orvosságot kaptam
kétszer és egyszer egy napig 2x2 db vermoxot.de panaszaim nem szüntek meg.
Kérem mielöbbi válaszukat,hogy hova fordulhatok a problémámmal.
Tisztelettel egy kétségbeesett beteg.


VÁLASZ


Nemigen tudok tanáccsal szolgálni, mivel nem tájékoztatott arról, eddig milyen szakrendeléseket vett igénybe. A panaszai alapján leginkább gastroenterológiai vizsgálatra van szükség.

Lapszemle

Legolvasottabb cikkeink