• Pollen
    • Nagyon fogynak az allergiagyógyszerek

      Nagyon fogynak az allergiagyógyszerek

    • Allergia: a megelőző kezelések csökkentik a tüneteket

      Allergia: a megelőző kezelések csökkentik a tüneteket

    • Mit érdemes tudni az első allergiavizsgálat előtt?

      Mit érdemes tudni az első allergiavizsgálat előtt?

  • utazás
    • Kockázatos az utazás az oltások nélkül

      Kockázatos az utazás az oltások nélkül

    • Utazást tervez? Erre mindenképpen gondoljon!

      Utazást tervez? Erre mindenképpen gondoljon!

    • Európában is egyedülálló a debreceni utazásorvostan kurzus

      Európában is egyedülálló a debreceni utazásorvostan kurzus

  • napártalom
    • Melyik jelölés mit jelent a naptejeken?

      Melyik jelölés mit jelent a naptejeken?

    • Nagyon erős UV-sugárzásra figyelmeztetnek

      Nagyon erős UV-sugárzásra figyelmeztetnek

    • Az UV-sugárzásra figyelmeztet a meteorológiai szolgálat

      Az UV-sugárzásra figyelmeztet a meteorológiai szolgálat

már megint menses baj...

Orvos válaszol Szerző:

Jó napot kívánok!Érdeklődni szeretnék,hogy régóta rendszertelen a mensesem...3és fél évig szedtem ...

... a Volina 0.03mg-os fogamzásgátlót!Attól helyre állt... 2014. januárjában abba hagytam a szedését,mert babát szeretnénk a párommal!Április óta megint rendszertelen..Sokat híztam majd rövid időn belül lefogytam...szeretnék nagyon babát...de így soha nem tudom mikor vagyok terhes...Köszönöm szépen a választ!


VÁLASZ


Kedves Kérdező!

Keresse fel kezelőorvosát. A teljes állapotismeret az alapja a megfelelő kezelésnek. Az okot kell elsősorban megtalálni, amiért a menses rendszeressége felborult, illetve a túlsúly oka.
a szerk.

Lapszemle

Legolvasottabb cikkeink