Weborvos.hu
  • Pollen
    • Évről évre súlyosbodhatnak az allergiások tünetei

      Évről évre súlyosbodhatnak az allergiások tünetei

    • OKI: Másodfokú riasztás a parlagfű miatt

      OKI: Másodfokú riasztás a parlagfű miatt

    • OKI: már tüneteket okoz a parlagfű

      OKI: már tüneteket okoz a parlagfű

  • utazás
    • Egzotikus utazás egzotikus betegség nélkül

      Egzotikus utazás egzotikus betegség nélkül

    • Kockázatos az utazás az oltások nélkül

      Kockázatos az utazás az oltások nélkül

    • Utazást tervez? Erre mindenképpen gondoljon!

      Utazást tervez? Erre mindenképpen gondoljon!

  • napártalom
    • A napégés meggyógyul, a hatása megmarad

      A napégés meggyógyul, a hatása megmarad

    • Milyen szempontok szerint válasszunk naptejet?

      Milyen szempontok szerint válasszunk naptejet?

    • Rendszeresen kell használni a fényvédőt

      Rendszeresen kell használni a fényvédőt

Szép estét!
21 éves lány vagyok, 2009-ben diagnosztizáltak myasthenia gravisszal. Prednisonos kezelés és thymectomia után fél évig voltam gyógyszermentes, 2011 óta szükség szerint ....

... napi 1-2 Mestinonon vagyok. A Prednison miatti plusz 15 kiló idáig nem zavart, viszont 5 éve semmilyen mozgást nem végzek, és elkezdtek gyülekezni a kilók. Kérdésem a következő: Milyen fizio- ill. fizikoterápiás kezeléssel tudnék normál szintre kerülni, ami az erőmet illeti? (Sportoltam a betegség előtt, de utána bosszantott, hogy semmi nem megy úgy mint előtte. Nagyon szivesen térnék vissza a sporthoz valamilyen értelemben, de nem tudom hol kezdjem, mert tényleg minimumon müködöm napról napra.)
Köszönöm,


VÁLASZ


Pontos választ a kérdésére csak előzetes állapotfelmérés alapján lehet adni. Segítséget leginkább az operáló, kezelő orvos, orvosok, a mellettük dolgozó gyógytornászok tudnak nyújtani.

Lapszemle

Legolvasottabb cikkeink