• Pollen
    • Nagyon fogynak az allergiagyógyszerek

      Nagyon fogynak az allergiagyógyszerek

    • Allergia: a megelőző kezelések csökkentik a tüneteket

      Allergia: a megelőző kezelések csökkentik a tüneteket

    • Mit érdemes tudni az első allergiavizsgálat előtt?

      Mit érdemes tudni az első allergiavizsgálat előtt?

  • utazás
    • Kockázatos az utazás az oltások nélkül

      Kockázatos az utazás az oltások nélkül

    • Utazást tervez? Erre mindenképpen gondoljon!

      Utazást tervez? Erre mindenképpen gondoljon!

    • Európában is egyedülálló a debreceni utazásorvostan kurzus

      Európában is egyedülálló a debreceni utazásorvostan kurzus

  • napártalom
    • Nagyon erős UV-sugárzásra figyelmeztetnek

      Nagyon erős UV-sugárzásra figyelmeztetnek

    • Az UV-sugárzásra figyelmeztet a meteorológiai szolgálat

      Az UV-sugárzásra figyelmeztet a meteorológiai szolgálat

    • Gyulladást okozhat a parfüm és arcszesz a napozóknak

      Gyulladást okozhat a parfüm és arcszesz a napozóknak

T. Doktor úr/Doktor asszony!

2-es típusú cukorbeteg vagyok. Diaprel tablettát szedek. Az lenne a kérdésem, hogy tabletta szedése mellett ...

... melyek a
jó vércukorértékek.
Éhgyomor
Étkezés után 1,5-2 órával
És mikor alacsony?
Mostanában olykor előfordult, hogy étkezés után kis idővel az éreztem,
hogyha azonnal nem eszem valamit rosszul leszek.
Megmértem a vércukrom, és étkezés után 1,5-2 órával 4,6 volt a cukrom.
Ez nem alacsony?
Válaszát előre is köszönöm
Jellige: nagyi1951


VÁLASZ


Egy-egy kiragadott érték alapján nem lehet és nem szabad véleményt formálni. Az étkezés utáni vércukor érték az elfogyasztott táplálék mennyiségétől és minőségétől is függ. Azt javaslom, hogy hosszabb időn keresztül (pl. egy héten át) pontosan tartsa be a diétát, amit az orvos előírt, azonos időpontban táplálkozzon, a főétkezések előtt és után két órával mérje meg a vércukrát, jegyezze fel naplószerűen majd keresse fel diabetológusát.

Lapszemle

Legolvasottabb cikkeink