• Ónodi-Szűcs
    • Ónodi-Szűcs: több fejlesztés, magasabb bér

      Ónodi-Szűcs: több fejlesztés, magasabb bér

    • Teljesítmény helyett eredményalapú finanszírozás

      Teljesítmény helyett eredményalapú finanszírozás

    • Számvetés az Arénában: Ónodi-Szűcs Zoltán

      Számvetés az Arénában: Ónodi-Szűcs Zoltán

  • EBP
    • Mitől lesz szuper a szuperkórház?

      Mitől lesz szuper a szuperkórház?

    • Rákosmente rendelőjét is fejlesztik

      Rákosmente rendelőjét is fejlesztik

    • EBP: Fejlesztik a nagykátai rendelőintézetet

      EBP: Fejlesztik a nagykátai rendelőintézetet

  • EESZT
    • Nem elég rugalmas  az e-recept

      Nem elég rugalmas az e-recept

    • Hekkerek tarolták le a lett egészségügyi rendszert

      Hekkerek tarolták le a lett egészségügyi rendszert

    • EESZT - az egészségügyi ellátás új dimenziója

      EESZT - az egészségügyi ellátás új dimenziója

noémi vagyok 17 éves

Orvos válaszol 2014.02.23 20:02 Szerző: Dr Alföldy Ferenc professzor

Lassan 2 honapja annak hogy amit szedtem vérnyomáscsökkentö gyogyszert bevettem belöle 10 db ot.. késön hivtam a mentöket és addigra felszivodott bennem...

... rá 2 hétre volt valami rohamom és azota vagyok elfoglalva a szvemmel. folyamatosan nézzem hogy hogyan ver gyorsan szokott verni és szur is sokat.. néha bekébzelek dolgokat mint példálul a halált,, nem tudom hogyan tudom ezt megszüntetni.. elöre is köszönöm !


VÁLASZ


Azt gondolom, hogy már a fiatal kora és kísérlete miatt is komoly pszichiátriai vizsgálatnak és kezelésnek lenne helye. Véleményem szerint nem szervi szívbetegségről lehet szó, hanem lelki jellegű a probléma. Javaslom, hogy forduljon szakemberhez.

Lapszemle

Legolvasottabb cikkeink