Weborvos.hu
  • Pollen
    • Évről évre súlyosbodhatnak az allergiások tünetei

      Évről évre súlyosbodhatnak az allergiások tünetei

    • OKI: Másodfokú riasztás a parlagfű miatt

      OKI: Másodfokú riasztás a parlagfű miatt

    • OKI: már tüneteket okoz a parlagfű

      OKI: már tüneteket okoz a parlagfű

  • utazás
    • Egzotikus utazás egzotikus betegség nélkül

      Egzotikus utazás egzotikus betegség nélkül

    • Kockázatos az utazás az oltások nélkül

      Kockázatos az utazás az oltások nélkül

    • Utazást tervez? Erre mindenképpen gondoljon!

      Utazást tervez? Erre mindenképpen gondoljon!

  • napártalom
    • A napégés meggyógyul, a hatása megmarad

      A napégés meggyógyul, a hatása megmarad

    • Milyen szempontok szerint válasszunk naptejet?

      Milyen szempontok szerint válasszunk naptejet?

    • Rendszeresen kell használni a fényvédőt

      Rendszeresen kell használni a fényvédőt

Nyelési probléma nyelvcsap

Orvos válaszol Szerző:

Tisztelt Cím!

Kb 3 hete érzek nyelési nehézséget a garatomban és a nyelcsapon felfedeztem több kissebb duzzanatot is. Sokszor érzem száraznak a nyelvem és a garatom is...

... Voltam orvosnál, ahol azt mondták, hogy gége gyulladásom van, kaptam antibiotikumot. Az antibiotikum szedésével vártam egy hetet mert egyéb tünetem nem volt. Nem múlt a kellemetlen érzés ezért elkezdtem szedni a gyógyszert, de nem történt semmilyen változás.
Kb két hónapja kivették a manduláimat, lehet esetleg hogy emiatt van ez a kellemetlen érzés?
Várom válaszukat.
Köszönettel


VÁLASZ


Mivel 2 hónapja volt garatmandula műtéte és egy hónapja nyelési panaszai vannak, keresse fel azt a fül-orr-gégészt, aki Önt operálta. És nézesse meg a torkát.
Ha gégegyulladást láttak és gyógyszert írtak fel, azt ajánlatos beszedni.
Elvileg a műtét is okozhatja a kellemetlen tünetet, de ebben az esetben magától fog megoldódni.

dr Gerencsér Emőke

Lapszemle

Legolvasottabb cikkeink