• Pollen
    • Nagyon fogynak az allergiagyógyszerek

      Nagyon fogynak az allergiagyógyszerek

    • Allergia: a megelőző kezelések csökkentik a tüneteket

      Allergia: a megelőző kezelések csökkentik a tüneteket

    • Mit érdemes tudni az első allergiavizsgálat előtt?

      Mit érdemes tudni az első allergiavizsgálat előtt?

  • utazás
    • Kockázatos az utazás az oltások nélkül

      Kockázatos az utazás az oltások nélkül

    • Utazást tervez? Erre mindenképpen gondoljon!

      Utazást tervez? Erre mindenképpen gondoljon!

    • Európában is egyedülálló a debreceni utazásorvostan kurzus

      Európában is egyedülálló a debreceni utazásorvostan kurzus

  • napártalom
    • Melyik jelölés mit jelent a naptejeken?

      Melyik jelölés mit jelent a naptejeken?

    • Nagyon erős UV-sugárzásra figyelmeztetnek

      Nagyon erős UV-sugárzásra figyelmeztetnek

    • Az UV-sugárzásra figyelmeztet a meteorológiai szolgálat

      Az UV-sugárzásra figyelmeztet a meteorológiai szolgálat

nyirokcsomó

Orvos válaszol Szerző:

Üdvözlöm!Szeretnék Öntől egy nagyon fontos kérdésre választ kapni. Kb lassan 1 éve van fültágítóm,és az alatt az idő alatt párszor mikor megerőltettem a fülem további tágításokkal,nyirokcsomó szerűség keletkezett ...

... a fülcimpám mögötti részen (szóval a fülem mögött) Voltam vele orvosnál ahol persze lehurrogtak és gyógyszert irtak fel,ami el is mulasztotta.De újabban a fülem mögött a bőr hámlani és varasodni kezdet minden ok nélkül.és hihetetlen módon a másik fülemen úgy szintén,pedig az nincs tágitva.Viszkető érzés fog el néha a füleimnél,pedig minden nap mosom,és higéníásan tartom őket!Kenem egy olyan krémmel amit anno irtak fel a fülem hátső hámló részére,ami eddig segitett,de most már nem.De ez még nem minden.sajnos nem változik,és sajnos újra megjelent a nyirokcsomó szerűségem,pedig már elég rég nem tágítom tovább. Kérem,segitsen,mert félek valami komolyan baj van a háttérben:/Mit tegyek?forduljak újra orvoshoz?Vagy örökre váljak meg a tágítómtol?


VÁLASZ


Tehát a füle mögött lett egy csomó, ami gyógyszeres kezelés következtében elmúlt.Most mindkét fülkagyló mögött bőrbetegség jelent meg kísérő nyirokcsomóval. Bőrgyógyászhoz forduljon.

dr Gerencsér Emőke

Lapszemle

Legolvasottabb cikkeink