• Pollen
    • Nagyon fogynak az allergiagyógyszerek

      Nagyon fogynak az allergiagyógyszerek

    • Allergia: a megelőző kezelések csökkentik a tüneteket

      Allergia: a megelőző kezelések csökkentik a tüneteket

    • Mit érdemes tudni az első allergiavizsgálat előtt?

      Mit érdemes tudni az első allergiavizsgálat előtt?

  • utazás
    • Kockázatos az utazás az oltások nélkül

      Kockázatos az utazás az oltások nélkül

    • Utazást tervez? Erre mindenképpen gondoljon!

      Utazást tervez? Erre mindenképpen gondoljon!

    • Európában is egyedülálló a debreceni utazásorvostan kurzus

      Európában is egyedülálló a debreceni utazásorvostan kurzus

  • napártalom
    • Melyik jelölés mit jelent a naptejeken?

      Melyik jelölés mit jelent a naptejeken?

    • Nagyon erős UV-sugárzásra figyelmeztetnek

      Nagyon erős UV-sugárzásra figyelmeztetnek

    • Az UV-sugárzásra figyelmeztet a meteorológiai szolgálat

      Az UV-sugárzásra figyelmeztet a meteorológiai szolgálat

nyulika

Orvos válaszol Szerző:

Tisztelet doktor! Évek óta küzdök krónikus fülgyulladással és krónikus nőgyógyászati gyulladással. Azt szeretném kérdezni hogy lehet ugyanaz az oka mindkettőnek? Egyébként ...

... nekem a nőgyógyászati problémámon csak egyedül a Borax glicerin segít, a gyulladás csökkentők csak rontanak. A tejsavas visszapótlás sem hoz megoldást. Mit tehetnék? Válaszát nagyon megköszönöm!


VÁLASZ


Nem hiszem, hogy oki kapcsolat áll fent a fül és a nőgyógyászati gyulladás között.
Nem tudom, mit nevez krónikus fülgyulladásnak / mert nem mindegy, hogy pl.
a hallójárat bőre ekzemás, vagy a dobhártya lyukas és a dobüreg gyulladt / és nem tudom, mit nevez nőgyógyászatinak /petefészektől a külső nemi szervekig bármi lehet /
Nem derül ki, mit nevez gyulladáscsökkentőnek.
Tehát én nem tudom, milyen betegségekben szenved.
De a nőgyógyász és a fül-orr-gégész szakorvos, akihez kezelésre fog járni, tud majd válaszolni a kérdésére.

dr Gerencsér Emőke

Lapszemle

Legolvasottabb cikkeink