• Pollen
    • Nagyon fogynak az allergiagyógyszerek

      Nagyon fogynak az allergiagyógyszerek

    • Allergia: a megelőző kezelések csökkentik a tüneteket

      Allergia: a megelőző kezelések csökkentik a tüneteket

    • Mit érdemes tudni az első allergiavizsgálat előtt?

      Mit érdemes tudni az első allergiavizsgálat előtt?

  • utazás
    • Kockázatos az utazás az oltások nélkül

      Kockázatos az utazás az oltások nélkül

    • Utazást tervez? Erre mindenképpen gondoljon!

      Utazást tervez? Erre mindenképpen gondoljon!

    • Európában is egyedülálló a debreceni utazásorvostan kurzus

      Európában is egyedülálló a debreceni utazásorvostan kurzus

  • napártalom
    • Melyik jelölés mit jelent a naptejeken?

      Melyik jelölés mit jelent a naptejeken?

    • Nagyon erős UV-sugárzásra figyelmeztetnek

      Nagyon erős UV-sugárzásra figyelmeztetnek

    • Az UV-sugárzásra figyelmeztet a meteorológiai szolgálat

      Az UV-sugárzásra figyelmeztet a meteorológiai szolgálat

Jonapot! Edzések után (focizom) a jobb lábfejemnél és a bokámnál ki szoktak dudorodni az erek és fáj is. Ez a tulterhelés miatt van vagy komolyabb oka is lehet? (17 éves vagyok)

Az erek kitágulása a terhelés természetes velejárója. Azt nem tudom vizsgálat nélkül eldönteni, hogy valóban az ér fájdalmáról vagy a környezet fájdalmáról van-e szó. A visszerek rendszerint hasonló esetekben nem szoktak fájdalommal reagálni.

Lapszemle

Legolvasottabb cikkeink