• Ónodi-Szűcs
    • Ónodi-Szűcs: több fejlesztés, magasabb bér

      Ónodi-Szűcs: több fejlesztés, magasabb bér

    • Teljesítmény helyett eredményalapú finanszírozás

      Teljesítmény helyett eredményalapú finanszírozás

    • Számvetés az Arénában: Ónodi-Szűcs Zoltán

      Számvetés az Arénában: Ónodi-Szűcs Zoltán

  • EBP
    • Mitől lesz szuper a szuperkórház?

      Mitől lesz szuper a szuperkórház?

    • Rákosmente rendelőjét is fejlesztik

      Rákosmente rendelőjét is fejlesztik

    • EBP: Fejlesztik a nagykátai rendelőintézetet

      EBP: Fejlesztik a nagykátai rendelőintézetet

  • EESZT
    • Nem elég rugalmas  az e-recept

      Nem elég rugalmas az e-recept

    • Hekkerek tarolták le a lett egészségügyi rendszert

      Hekkerek tarolták le a lett egészségügyi rendszert

    • EESZT - az egészségügyi ellátás új dimenziója

      EESZT - az egészségügyi ellátás új dimenziója

Pánikbetegség

Orvos válaszol 2014.10.05 19:07 Szerző: Dr Alföldy Ferenc professzor

Elég sok trauma ért az utóbbi 2 évben...teljesen magamba fordultam. Jártam pszichológushoz, majd pszichiáterhez ...

... aki az Escitil nevű gyógyszert írta fel. Amikor először bevettem nagyon rosszul éreztem magam. Az utóbbi pár napban ha beveszem elkezd zsibbadni mind a 2 karom és a fejem is nem kimondottan zsibbad de elég furcsán érzem magam. Azt szeretném kérdezni,hogy ez normális dolognak nevezhető vagy más gyógyszer szükséges????


VÁLASZ


​A betegek gyógyszeres kezelésébe semmilyen körülmények között nem avatkozhatunk be felelősséggel. Ezt csak a kezelőorvosa teheti meg.

Lapszemle

Legolvasottabb cikkeink