Weborvos.hu
  • Pollen
    • Évről évre súlyosbodhatnak az allergiások tünetei

      Évről évre súlyosbodhatnak az allergiások tünetei

    • OKI: Másodfokú riasztás a parlagfű miatt

      OKI: Másodfokú riasztás a parlagfű miatt

    • OKI: már tüneteket okoz a parlagfű

      OKI: már tüneteket okoz a parlagfű

  • utazás
    • Egzotikus utazás egzotikus betegség nélkül

      Egzotikus utazás egzotikus betegség nélkül

    • Kockázatos az utazás az oltások nélkül

      Kockázatos az utazás az oltások nélkül

    • Utazást tervez? Erre mindenképpen gondoljon!

      Utazást tervez? Erre mindenképpen gondoljon!

  • napártalom
    • A napégés meggyógyul, a hatása megmarad

      A napégés meggyógyul, a hatása megmarad

    • Milyen szempontok szerint válasszunk naptejet?

      Milyen szempontok szerint válasszunk naptejet?

    • Rendszeresen kell használni a fényvédőt

      Rendszeresen kell használni a fényvédőt

segitseg

Orvos válaszol Szerző:

Tisztelt doktor ur!

Elnezest a zavarasert. 20 eves lany vagyok 2 eve elek parkapcsolatban, nemi eletet folytatunk. Majdnem 2 eve szedek fogamzas gatlot. Olyan problemam lenne ...

... h havonta elojon a nemiszervemen viszketes, fajdalom, duzzadas, pirosodas es repedes szeru sebek. Probalkoztam canesten kenoccsel es canesten szajon at bevehrto kapszulaval parom es en is de sajnos nem segitett. Angliaban vagyok ha hazamegyek termeszetesen felkeresek egy orvost de addig is hatha tudna segiteni, mert minden honapban szenvedni borzaszto.
Elore is koszonom.


VÁLASZ


​K​​edves Kérdező!

​​​​Amint Ön is olvashatta a rovat főoldalán: sajnos jelenleg nincs a rovatban válaszoló nőgyógyász szakorvosunk. Kezelőorvosával egyeztesse a szükséges további lépéseket.
a szerk.

Lapszemle

Legolvasottabb cikkeink