• Ónodi-Szűcs
    • Ónodi-Szűcs: több fejlesztés, magasabb bér

      Ónodi-Szűcs: több fejlesztés, magasabb bér

    • Teljesítmény helyett eredményalapú finanszírozás

      Teljesítmény helyett eredményalapú finanszírozás

    • Számvetés az Arénában: Ónodi-Szűcs Zoltán

      Számvetés az Arénában: Ónodi-Szűcs Zoltán

  • EBP
    • Megújul az országos pulmonológiai intézet

      Megújul az országos pulmonológiai intézet

    • Mitől lesz szuper a szuperkórház?

      Mitől lesz szuper a szuperkórház?

    • Rákosmente rendelőjét is fejlesztik

      Rákosmente rendelőjét is fejlesztik

  • EESZT
    • Nem elég rugalmas  az e-recept

      Nem elég rugalmas az e-recept

    • Hekkerek tarolták le a lett egészségügyi rendszert

      Hekkerek tarolták le a lett egészségügyi rendszert

    • EESZT - az egészségügyi ellátás új dimenziója

      EESZT - az egészségügyi ellátás új dimenziója

semmit sem tudok már :(

Orvos válaszol 2014.12.09 10:14 Szerző: Dr. Légrádi József

Tisztelt Doktornő/ Doktor úr!

3 hónapja tartó problémámmal fordulok Önhöz. Az egész rémálom azzal kezdődött, hogy elmentem a Sziget fesztiválra..2 nappal később felébredtem és iszonyatos égő, csípő érzést éreztem és félpercenként pisilnem kellett. Mivel soha semmilyen panaszom nem volt még ...

... és felfázva sem voltam először arra gondoltam, hiszen 3 és fél éve monogám párkapcsolatban élek. Ezután minden hajnalban álmomból ébredtem arra, hogy fáj a csiklóm, mintha egy tűt szúrtak volna keresztbe rajta és fájt a vizelés is. Próbáltam Canesten krémet 2-3 napig aztán elmentem nőgyógyászhoz, aki Klion kúpot írt fel nekem is és a partneremnek is valamint Lactofeel kúpot. Volt még egy harmadik gyógyszer, aminek a nevére nem emlékszem, de tudom hogy az egyiket mindketten szedtük 3 napig, aztán én használtam egy antibiotikumos kúpot 10napig, azután a Lactofeelt.
Mindezek után elmúltak a panaszaim, néha még éreztem talán egy kis fájdalmat, már nem emlékszem. Aztán elmentem nyaralni szeptember közepén (medencében fürdés, tenger.. minden, ami árthat), persze kezdődtek előlről a tünetek, de már annyira nem erősen. Elmentem egy másik orvoshoz, ő kenetet vett, amiből kiderült, hogy vegyes baktériumflóra van a hüvelyemben. Kaptam gyógyszertárban kevert kúpot, használtam 10 napig. Ahogy abbahagytam egy hét múlva megint csípett a pisilés, égő, viszkető érzés kívül is nem csak a hüvelyemben. Aznap vissza is mentem a dokihoz, megint mintát vett. Akkor azt mondta hogy nem is csúnya belül. Ettől kicsit megnyugodtam gondolom, nem fájt a pisilés utána és azóta sem.
Amikor az eredményért mentem egy harmadik orvos volt, aki végre adott valami magyarázatot is. Azt mondta nem gyógyultam meg teljesen, el van lúgosodva a szervezetem. Aztán, hogy ez a sok szénhidrát fogyasztás miatt lehet, amire mondtam, hogy nem lehet hiszen lisztérzékeny vagyok, krumplit is alig eszem. Maximum az édesség, de azt sem eszem azóta, hogy elmúljanak a panaszaim. Meg hogy nem a fiúm miatt lehet, az én hasamban van a probléma. Cikatridina kúpot mondta, hogy vegyek. Elhasználtam a 10 darabot. Közben megjött volna ezért eltoltam a tablettával (yasminelle - tudom, hogy nem szerencsés, de annyira vártam, hogy vége legyen). Pénteken elfogyott a Cikatridina is (5 napig mindennap, majd 10 napig 2 naponta 1), vasárnap megint éreztem a kaparó érzést a hüvelyemben, de nem folyamatosan. Aztán jött a szúró csikló érzés is. Vettem egy doboz Protexin Gynophilust, hiszen az orvos szerint azért lúgos a hüvelyem, mert fel van borulva az egyensúly, gondoltam ez majd helyreállítja. Tegnap este kezdtem el szedni (napi 2), de most is fáj a csiklóm felett belül, a hüvelyem most nem.
Hetek óta először tegnap voltam együtt a párommal, utána égett kicsit a hüvelyem, de az elmúlt magától. Együttlét után Sába intim lemosót használok, ami után elmúlik az irritáció.
Az lenne a kérdésem, hogy egyáltalán mi bajom van? Ezt senki nem mondta el, hogy konkrétan mi lehet. Keressek egy másik orvost? Érdemesebb inkább magánorvoshoz menni? Mit használjak és mikor lehet már ennek vége??? Minden gyógyszer csak addig hat, amíg szedem és utána ha jönnek a tünetek már sírok... Eddig nagyon türelmes és megértő a párom, de nem mehet ez így tovább, nem akarom, hogy rámenjen a kapcsolatunk. Mindemellett vasárnap este hőemelkedésem lett, tegnap is volt, mára elmúlt. Ez is betegség jele lehet? Azért múlt el, mert elkezdtem a kúpot használni? Ma reggel az alhasam is fájt kicsit. A párom már néha azt mondja, hogy pszichésen jönnek a tünetek, hiszen mindent beszedek, ha nem szabad szexelni betartom, a bugyikat magas hőfokon mosom, volt egy csomó, amit ki is dobtam.
Elnézést, hogy ilyen hosszan írtam, de a pontosság fontos lehet.
Köszönöm a válaszát előre is!


VÁLASZ


Nem tudom, hogy bőrgyógyász látta-e? Emellett egy idejű nőgyógyászati és urológiai/vizeletvizsgálat és partnerének urológiai vizsgálata ad teljes eredményt!

Lapszemle

Legolvasottabb cikkeink