• Pollen
    • Nagyon fogynak az allergiagyógyszerek

      Nagyon fogynak az allergiagyógyszerek

    • Allergia: a megelőző kezelések csökkentik a tüneteket

      Allergia: a megelőző kezelések csökkentik a tüneteket

    • Mit érdemes tudni az első allergiavizsgálat előtt?

      Mit érdemes tudni az első allergiavizsgálat előtt?

  • utazás
    • Kockázatos az utazás az oltások nélkül

      Kockázatos az utazás az oltások nélkül

    • Utazást tervez? Erre mindenképpen gondoljon!

      Utazást tervez? Erre mindenképpen gondoljon!

    • Európában is egyedülálló a debreceni utazásorvostan kurzus

      Európában is egyedülálló a debreceni utazásorvostan kurzus

  • napártalom
    • Melyik jelölés mit jelent a naptejeken?

      Melyik jelölés mit jelent a naptejeken?

    • Nagyon erős UV-sugárzásra figyelmeztetnek

      Nagyon erős UV-sugárzásra figyelmeztetnek

    • Az UV-sugárzásra figyelmeztet a meteorológiai szolgálat

      Az UV-sugárzásra figyelmeztet a meteorológiai szolgálat

totti

Orvos válaszol Szerző:

Tisztelt Doktor úr/nő
Nem tudom mi lehet a probléma de a fitymám egyik reggelre piros és érzékeny lett és be is repedt. jelenleg neogranormonnal kenem. Mi lehet a gond?

Kedves Kérdező!

Bőr- és nemibeteg szakrendelést keressen fel! Diagonsztizálni és a kezelést megkezdeni csak a szakorvos tud az állapota ismeretében. Leírás alapján ez lehetetlen!
a szerk.

Lapszemle

Legolvasottabb cikkeink