• Pollen
    • Inkább a felesleges diéta, mint a tünetek?

      Inkább a felesleges diéta, mint a tünetek?

    • Évről évre súlyosbodhatnak az allergiások tünetei

      Évről évre súlyosbodhatnak az allergiások tünetei

    • OKI: Másodfokú riasztás a parlagfű miatt

      OKI: Másodfokú riasztás a parlagfű miatt

  • melanóma
    • Itt az éves anyajegyszűrés ideje!

      Itt az éves anyajegyszűrés ideje!

    • Esztétikai probléma, vagy rákmegelőző állapot?

      Esztétikai probléma, vagy rákmegelőző állapot?

    • Nagykanizsán több százan vettek részt a melanóma-vizsgálaton

      Nagykanizsán több százan vettek részt a melanóma-vizsgálaton

  • egynapos sebészet
    • Lassan elkészül az orosházi kórház egynapos sebészeti részlege

      Lassan elkészül az orosházi kórház egynapos sebészeti részlege

    • Több műtétet vállalnának az egynapos sebészetek

      Több műtétet vállalnának az egynapos sebészetek

    • Egynapos sebészet: felmérés és tanulságok

      Egynapos sebészet: felmérés és tanulságok

Nekem 1 olyan problémám lenne , hogy már lassan 4-5 éve fel van töltve a...

... és pár napja nagyon viszket !! nem gomba . mert semmi pirosodás semmi . csak ott viszket ahol vazelin van benne ! Menjek vele orvoshoz ? azért kenegettem Canestennel , de semmi !! Válaszukat elöre is köszönöm


VÁLASZ


A vazelin nem a péniszbe való. Mint szénhidrogén származék idegen anyag, gyulladásos reakciót vált ki (betokosodik), hogy ez későbbiekben nem vezet-e rákos elfajuláshoz, még nem tudjuk, mert ez a képtelen ötlet csak most kezd terjedni. A vazelin olvadáspontja az összetételétől függően 37 fok körül, tehát testhőmérséklet körül van. A befecskendezésnek egyébként halálos szövődmény is lehet, ha mint vízben nem oldódó anyag a vérbe kerül.
Tehát mindenképpen érdemes szakorvoshoz fordulni!

Lapszemle

Legolvasottabb cikkeink