• Ónodi-Szűcs
    • Ónodi-Szűcs: több fejlesztés, magasabb bér

      Ónodi-Szűcs: több fejlesztés, magasabb bér

    • Teljesítmény helyett eredményalapú finanszírozás

      Teljesítmény helyett eredményalapú finanszírozás

    • Számvetés az Arénában: Ónodi-Szűcs Zoltán

      Számvetés az Arénában: Ónodi-Szűcs Zoltán

  • EBP
    • Mitől lesz szuper a szuperkórház?

      Mitől lesz szuper a szuperkórház?

    • Rákosmente rendelőjét is fejlesztik

      Rákosmente rendelőjét is fejlesztik

    • EBP: Fejlesztik a nagykátai rendelőintézetet

      EBP: Fejlesztik a nagykátai rendelőintézetet

  • EESZT
    • Nem elég rugalmas  az e-recept

      Nem elég rugalmas az e-recept

    • Hekkerek tarolták le a lett egészségügyi rendszert

      Hekkerek tarolták le a lett egészségügyi rendszert

    • EESZT - az egészségügyi ellátás új dimenziója

      EESZT - az egészségügyi ellátás új dimenziója

vazelin2013

Orvos válaszol 2013.12.13 17:14 Szerző: Dr Alföldy Ferenc professzor

Nekem 1 olyan problémám lenne , hogy már lassan 4-5 éve fel van töltve a...

... és pár napja nagyon viszket !! nem gomba . mert semmi pirosodás semmi . csak ott viszket ahol vazelin van benne ! Menjek vele orvoshoz ? azért kenegettem Canestennel , de semmi !! Válaszukat elöre is köszönöm


VÁLASZ


A vazelin nem a péniszbe való. Mint szénhidrogén származék idegen anyag, gyulladásos reakciót vált ki (betokosodik), hogy ez későbbiekben nem vezet-e rákos elfajuláshoz, még nem tudjuk, mert ez a képtelen ötlet csak most kezd terjedni. A vazelin olvadáspontja az összetételétől függően 37 fok körül, tehát testhőmérséklet körül van. A befecskendezésnek egyébként halálos szövődmény is lehet, ha mint vízben nem oldódó anyag a vérbe kerül.
Tehát mindenképpen érdemes szakorvoshoz fordulni!

Lapszemle

Legolvasottabb cikkeink