Weborvos.hu
  • Pollen
    • Évről évre súlyosbodhatnak az allergiások tünetei

      Évről évre súlyosbodhatnak az allergiások tünetei

    • OKI: Másodfokú riasztás a parlagfű miatt

      OKI: Másodfokú riasztás a parlagfű miatt

    • OKI: már tüneteket okoz a parlagfű

      OKI: már tüneteket okoz a parlagfű

  • utazás
    • Egzotikus utazás egzotikus betegség nélkül

      Egzotikus utazás egzotikus betegség nélkül

    • Kockázatos az utazás az oltások nélkül

      Kockázatos az utazás az oltások nélkül

    • Utazást tervez? Erre mindenképpen gondoljon!

      Utazást tervez? Erre mindenképpen gondoljon!

  • napártalom
    • A napégés meggyógyul, a hatása megmarad

      A napégés meggyógyul, a hatása megmarad

    • Milyen szempontok szerint válasszunk naptejet?

      Milyen szempontok szerint válasszunk naptejet?

    • Rendszeresen kell használni a fényvédőt

      Rendszeresen kell használni a fényvédőt

Veres huvelyvaladek

Orvos válaszol Szerző:

Tisztelt Doktor Ur!

Marciusi szulesemet kovetoen junius vegen jott meg a menstruaciom,es ettol kezdve fogamzasgatlo tablettat szedek,szunetet nem tartottam...

... Egy hete par napig kisebb verzest tapasztaltam,es meg most is hajszaler-szeru veres valadekot latok a huvelyvaladekban. Ezt mi okozhatja?
Valaszat elore is koszonom.


VÁLASZ


​K​​edves Kérdező!

​​​​Amint Ön is olvashatta a rovat főoldalán: sajnos jelenleg nincs a rovatban válaszoló nőgyógyász szakorvosunk. Kezelőorvosával egyeztesse a szükséges további lépéseket.

a szerk.

Lapszemle

Legolvasottabb cikkeink