• Pollen
    • Nagyon fogynak az allergiagyógyszerek

      Nagyon fogynak az allergiagyógyszerek

    • Allergia: a megelőző kezelések csökkentik a tüneteket

      Allergia: a megelőző kezelések csökkentik a tüneteket

    • Mit érdemes tudni az első allergiavizsgálat előtt?

      Mit érdemes tudni az első allergiavizsgálat előtt?

  • utazás
    • Kockázatos az utazás az oltások nélkül

      Kockázatos az utazás az oltások nélkül

    • Utazást tervez? Erre mindenképpen gondoljon!

      Utazást tervez? Erre mindenképpen gondoljon!

    • Európában is egyedülálló a debreceni utazásorvostan kurzus

      Európában is egyedülálló a debreceni utazásorvostan kurzus

  • napártalom
    • Melyik jelölés mit jelent a naptejeken?

      Melyik jelölés mit jelent a naptejeken?

    • Nagyon erős UV-sugárzásra figyelmeztetnek

      Nagyon erős UV-sugárzásra figyelmeztetnek

    • Az UV-sugárzásra figyelmeztet a meteorológiai szolgálat

      Az UV-sugárzásra figyelmeztet a meteorológiai szolgálat

Szerdán volt egy iszonyú fejfájásom ami csak gyógyszerre szűnt,és kiugrott a vérnyomásom 150-re ami nekem magas, voltam cardiológusnál ...

... még tavaly azt mondta stressz eredetű a magasvérnyomásom ill a kiugrásaim,viszont szerda óta tompa nyomás maradt a tarkomban,álmos vagyok folyamatosan és a szemem mindig fáradt, ez nem jellemző rám,igaz alulműködő PM betegségem van és tavaly volt egy agyi infarktusom amikor is 3 napig nagyon fájt a fejem de aztán az fokozatosan megszűnt.Kérem ha tud segitsen kihez forduljak.


VÁLASZ


Azt javaslom, mielőbb keresse fel orvosát, aki a múlt évben az agyi infarctusa miatt kezelte.

Lapszemle

Legolvasottabb cikkeink