• Ónodi-Szűcs
    • Ónodi-Szűcs: több fejlesztés, magasabb bér

      Ónodi-Szűcs: több fejlesztés, magasabb bér

    • Teljesítmény helyett eredményalapú finanszírozás

      Teljesítmény helyett eredményalapú finanszírozás

    • Számvetés az Arénában: Ónodi-Szűcs Zoltán

      Számvetés az Arénában: Ónodi-Szűcs Zoltán

  • EBP
    • Mitől lesz szuper a szuperkórház?

      Mitől lesz szuper a szuperkórház?

    • Rákosmente rendelőjét is fejlesztik

      Rákosmente rendelőjét is fejlesztik

    • EBP: Fejlesztik a nagykátai rendelőintézetet

      EBP: Fejlesztik a nagykátai rendelőintézetet

  • EESZT
    • Nem elég rugalmas  az e-recept

      Nem elég rugalmas az e-recept

    • Hekkerek tarolták le a lett egészségügyi rendszert

      Hekkerek tarolták le a lett egészségügyi rendszert

    • EESZT - az egészségügyi ellátás új dimenziója

      EESZT - az egészségügyi ellátás új dimenziója

Zsuzsibuzsi

Orvos válaszol 2014.07.24 09:27 Szerző: Dr Alföldy Ferenc professzor

Szerdán volt egy iszonyú fejfájásom ami csak gyógyszerre szűnt,és kiugrott a vérnyomásom 150-re ami nekem magas, voltam cardiológusnál ...

... még tavaly azt mondta stressz eredetű a magasvérnyomásom ill a kiugrásaim,viszont szerda óta tompa nyomás maradt a tarkomban,álmos vagyok folyamatosan és a szemem mindig fáradt, ez nem jellemző rám,igaz alulműködő PM betegségem van és tavaly volt egy agyi infarktusom amikor is 3 napig nagyon fájt a fejem de aztán az fokozatosan megszűnt.Kérem ha tud segitsen kihez forduljak.


VÁLASZ


Azt javaslom, mielőbb keresse fel orvosát, aki a múlt évben az agyi infarctusa miatt kezelte.

Lapszemle

Legolvasottabb cikkeink