• nátha
    • A vírus, amit a kisgyerekes szülőknek fontos ismerniük

      A vírus, amit a kisgyerekes szülőknek fontos ismerniük

    • Nátha, megfázás: mikor forduljunk orvoshoz?

      Nátha, megfázás: mikor forduljunk orvoshoz?

    • A tüdőgyógyász szerint a náthának is lehetnek szövődményei

      A tüdőgyógyász szerint a náthának is lehetnek szövődményei

  • melanóma
    • Ismeri a melanoma 15 rizikófaktorát?

      Ismeri a melanoma 15 rizikófaktorát?

    • A mesterséges intelligencia az anyajegyszűrésben

      A mesterséges intelligencia az anyajegyszűrésben

    • Segítenek a szűrőkampányok a melanoma felismerésében

      Segítenek a szűrőkampányok a melanoma felismerésében

  • egynapos sebészet
    • Két és félszer több az egynapos műtét a győri Petz-kórházban

      Két és félszer több az egynapos műtét a győri Petz-kórházban

    • Egynapos ellátási egységet adtak át a pécsi szívcentrumban

      Egynapos ellátási egységet adtak át a pécsi szívcentrumban

    • Egy területen jó teljesítményt nyújt az egészségügy

      Egy területen jó teljesítményt nyújt az egészségügy

Ismét bírságolt a GVH a megtévesztő reklámozásért

Hírek 2019.05.27 Forrás: MTI
Ismét bírságolt a GVH a megtévesztő reklámozásért

31 milliós forintos bírságot szabott ki a GVH C-vitaminkészítmények megtévesztő reklámozásáért.

 A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) 31 millió forint versenyfelügyeleti bírságot szabott ki C-vitaminkészítmények megtévesztő reklámozásáért a Novonex Kft.-re és több lapkiadóra - közölte a hatóság hétfőn az MTI-vel. A tájékoztatás szerint a GVH megállapította, hogy a Novonex Kft. tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytatott a "Novo C plus" elnevezésű étrend-kiegészítő népszerűsítésekor. 

A vállalkozás az európai közösségi jog által nem engedélyezett állításokat használt reklámjaiban C-vitamin készítménye egészségre gyakorolt hatására vonatkozóan, például "a liposzómális technológia lehetővé teszi a C-vitamin kiváló hasznosulását a szervezetben", vagy "forradalmi áttörés a C-vitamin felszívódásában" - írja közleményében a GVH.

Közölték, a cég emellett szerkesztői tartalomnak álcázott reklámokat jelentetett meg több lapban is.

A hatóság a jogsértő magatartások miatt összesen több mint 31 millió forint versenyfelügyeleti bírság megfizetésére kötelezte a vállalkozást, valamint a burkolt reklámok kiadóit - tájékoztatott a GVH.

 

Legolvasottabb cikkeink