Az Auchan Magyarország már átadta az Országos Mentőszolgálatnak a céges adományt.
Az Országos Mentőszolgálat munkatársainak 10 millió bizalompontot adott át az Auchan. A „Támogasd a hősöket!” akcióhoz a vásárlók is csatlakozhattak, ők eddig a vásárlásaik után járó bizalompontjaikból 20 milliót ajánlottak fel a mentősöknek, de körükben még a hét végéig tart a gyűjtés! Az áruházlánc viszont már átadta a Mentőszolgálatnak a levásárolható bizalomkártyákat, hogy a szervezet mielőbb szétoszthassa azokat a munkatársai között - adta hírül közleményében a kereskedelmi cég.
A mentők napja alkalmából az Országos Mentőszolgálat főigazgatója, dr. Csató Gábor beszámolt róla, hogy milyen emberfeletti munkát végeztek a járványidőszakban. 40 ezer embertől vettek mintát, és csak a koronavírus kapcsán 420 ezer kilométert tettek meg, ugyanis ők mennek ki a gyanús esetekhez, aznosítják a fertőzötteket és kórházba szállítják azokat, akiknek orvosi ellátásra van szükségük. Eddig 15 ezer fertőzésgyanús vagy igazoltan koronavírus-fertőzött betegnek nyújtottak segítséget.
Az Auchan cégkultúrájától nem idegen a szolidaritás, így egyértelmű volt, hogy segítik az egészségügyben dolgozókat, közülük is – a kereskedelemhez hasonlóan – frontvonalban helytálló mentősöket. Április közepe óta szállítanak nagy mennyiségben friss gyümölcsöket a vidéki és fővárosi mentőállomásokra, hiszen a szolgálatot teljesítőknek sokszor a megfelelő étkezésre sincs elég idejük és energiájuk.
A friss gyümölcsökön kívül 10 millió bizalompontot adtak át az Országos Mentőszolgálatnak. A kártyákra feltöltött levásárolható pontok összesen 5 millió forintot érnek. A bizalomkártyákat a szolgálat a munkatársai között osztja szét, hogy ezzel is segítsék a mindennapjaikat és a családjaik életét.
Az Auchan Magyarország tehát már átadta az Országos Mentőszolgálatnak a céges adományt, a vásárlók bizalompontjaiból összegyűlt forintokat pedig a hónap végén kapja meg a szervezet, hiszen addig még további felajánlásokkal lehet növelni a adományt - áll a közleményben.