Egyre több szolgáltatás és egyre kényelmesebb környezet segíti a gyógyulást a Dr. Rose Magánkórházban.
A Dr. Rose Magánkórház 2023. december 6-án rendezte évzáró fogadását partnerei számára Széchényi téri épületében. A fogadás a kórház 8. emeleti, frissen felújított ügyfélterében zajlott, ahonnan a vendégek kivételes kilátást élvezhettek Budapest dunai panorámájára - számoltak be a rendezvényről.
Az eseményen az idei év során végrehajtott jelentős fejlesztések bemutatására került sor. A fogadáson Dr. Papik Kornél, a kórház ügyvezető igazgatója, és Prof. Dr. Hangody László orvosigazgató tartott előadást, ahol részletesen ismertették a magánkórház újításait és a szakmai munka kiváló minőségét.
Az utóbbi egy év kétségtelen gazdasági nehézségei ellenére, a főváros szívében, 2007-ben megnyitott Dr. Rose Magánkórház folytatni tudta az 5 évvel ezelőtti tulajdonosváltáskor megkezdett fejlődését. Mind a páciensek száma, mind az árbevétel továbbra is növekszik, 2023-ban több mint 20.000 pácienst látnak el, közel 200.000 vizsgálatot végeznek, a műtétek száma pedig év végéig eléri a 3000-et. Az idei árbevétel megközelíti a 7 milliárd forintot, ami 20%-os emelkedést jelent a tavalyi év árbevételéhez képest. Az előző évi 30%-os emelkedéstől ez elmarad, de a jelenlegi gazdasági helyzetben a 2023-as eredmény kimagaslónak számít.
Prof. Dr. Hangody László orvosigazgató kiemelte: „Az ortopédiai, sebészeti, szülészeti, urológiai és plasztikai műtétek száma stabilan növekszik, e mellett kórházunk képességei az elmúlt időszakban jelentősen bővültek – mind ez lehetővé teszi számunkra egyre komolyabb műtéti beavatkozások elvégzését. A mozgásszervi sebészeti tevékenységen belül az eddigi kiterjedt endoprotetikai, artroszkópos és sportsebészeti repertoár kiegészült a bonyolultabb revíziós protetikával, legújabb porcfelszínképzési technikákkal és szalagsebészeti eljárásokkal. Ezek a műtétek természetesen nagyobb odafigyelést és esetenként hosszabb ápolási időt igényelnek, különösen a hosszabb és összetettebb beavatkozások esetében. Ez azt jelenti, hogy a betegeinknek több időt kell a kórházban tölteniük a teljes felépülés érdekében. Ennek kapcsán és a növekvő műtéti szám miatt szükségessé vált az ágykapacitásunk növelése, hogy minden betegünknek megfelelő ellátást tudjunk biztosítani.”
Dr. Papik Kornél ügyvezető igazgató így foglalta össze az elmúlt év kiemelt fejlesztéseit:
Fekvőbeteg-ellátás fejlesztése: „5. emeleti fekvőbeteg részlegünk 8 új ággyal bővült, az új szobák mindegyike a legmodernebb kórházi felszereléssel és lenyűgöző budapesti kilátással rendelkezik. A belsőépítészeti koncepció során az inspirációt a csodálatos panoráma és a város adta: a szobák három stílusban kerültek kialakításra Buda, Pest és Duna fantázianevekkel, melyekben a budai hegyek, Pest eklektikája, illetve a Duna kékje köszön vissza.
Ügyféltér bővítése: „8. emeleti ügyfélterünk kibővítésével megháromszoroztuk a váróterek méretét, ezzel még kényelmesebb környezetet biztosítva az ügyfeleink számára. A Dr. Rose mindig is nagy hangsúlyt fektetett az elegáns kialakítású ügyfélterekre, amelyeket kifejezetten a páciensek nyugalmának és kényelmének érdekében alakítottunk ki. Az ügyfélfogadás terén a diszkréció és a személyre szabott figyelem az elsődleges prioritások közé tartozik. Pácienseink nyugodt és kényelmes környezetben várakozhatnak, ami jelentősen hozzájárul a vizit előtti szorongás csökkentéséhez. Emellett fontosnak tartjuk, hogy a pácienseink a kórházba érkezve azonnal érezzék, hogy itt minden a gondoskodás és támogatás jegyében történik.”
Digitális ügyfélregisztrációs rendszer bevezetése: „Az új digitális ügyfélregisztrációs rendszerünk az ügyfelek számára lehetővé teszi az előzetes online, illetve a helyszíni tabletes regisztrációt, ezzel még gyorsabbá és diszkrétebbé téve az ügyintézést. A számos folyamatfejlesztés és a további korszerű informatikai megoldások is az ügyfelek pontos kiszolgálását és tájékoztatását szolgálják a hatékonyság növelés mellett. A Dr. Rose Magánkórházban ma már teljes körű elektronikus ügyintézést tudunk biztosítani az ügyfeleink számára az előjegyzéstől az előregisztráción keresztül a titkosított lelet-, képés számlaküldésig vagy az online fizetési megoldásokig. Igyekszünk egyre papírmentesebbé tenni a működésünket, ezért a hagyományos, papír alapú adminisztrációt elektronikus aláírási megoldásokkal és eregisztrációval váltottuk fel.”
Az átépítés tervezését és kivitelezését a DVM Group végezte.