• nátha
    • Kutatók vizsgálják komolyan, létezik-e férfinátha?

      Kutatók vizsgálják komolyan, létezik-e férfinátha?

    • A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

      A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

    • Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

      Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

  • melanóma
    • Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

      Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

    • Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

      Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

    • A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

      A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

  • egynapos sebészet
    • Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

      Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

    • A kecskeméti kórház orvosa lett az Egynapos Sebészeti Tagozat elnöke

    • Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

      Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

Valentin-havi kampány: páros véradásra hív a vérellátó szolgálat

Hírek 2025.02.10 Forrás: MTI
Valentin-havi kampány: páros véradásra hív a vérellátó szolgálat

Cél, hogy a véradás közösségi élmény legyen, amely segít leküzdeni az első véradók bizonytalanságait.

Az Országos Vérellátó Szolgálat februárban különleges véradókampányt indított „Legyen a véradás közös élmény!”címmel, hogy felhívják a figyelmet a véradás fontosságára és ösztönözzék az embereket arra, hogy párjukkal, barátaikkal, családtagjaikkal együtt vegyenek részt ebben a nemes és önzetlen cselekedetben.

A Valentin-havi kampány célja, hogy a véradást egy közösségi élménnyé tegye, amely segít leküzdeni az első véradók bizonytalanságait, miközben hozzájárul a vérkészlet biztonságához. Az OVSz arra ösztönzi a résztvevőket, hogy osszák meg véradási élményeiket a közösségi médiában, ezzel másokat is motiválva a csatlakozásra.

„Egy véradás három beteg életét is megmentheti, és ha ezt a párunkkal, barátainkkal vagy családunkkal együtt tesszük, az nemcsak egy közös élmény, hanem egy fontos közösségi felelősségvállalás is” – mondta el Dr. Nagy Sándor, az OVSz szakmai főigazgató-helyettese.

A Valentin-havi kampány idén is egy nyereményjátékkal zárul, amelyben a résztvevők exkluzív pihenést nyerhetnek két fővárosi hotel, a Hilton Garden Inn és a Hampton by Hilton felajánlásával. A sorsolásban való részvételhez az OVSz február 28-áig páros véradófotókat vár a marketing@ovsz.hu címre.  

A vérellátó minden 18 és 65 év közötti egészséges felnőttet arra biztat, hogy csatlakozzon a kampányhoz és mentsen meg három életet.

A kampány részleteiről a www.ovsz.hu/valentin oldalon, a véradási helyszínekről és időpontokról pedig a www.ovsz.hu/idopontfoglalas oldalon tájékozódhat.