A kampánynak a hálapénz adás/elfogadás társadalmilag káros mivoltát hangsúlyozó üzenetet kell közvetítenie.
A Nemzeti Védelmi Szolgálat részére egy szemléletformáló kampány kommunikációs feladatait hirdette meg a Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKH) – olvasható a Tenders Electronic Daily oldalán. A hálapénz kiszorítására irányuló kampánynak a kiírásban megfogalmazottak szerint: „a célcsoport számára releváns, a hálapénz adás/elfogadás szükségtelen és/vagy társadalmilag káros és/vagy bűncselekményt megvalósító mivoltát hangsúlyozó üzenetet kell közvetítenie” - írja a kreativ.hu.
A nyertes a kreatívfeladatokon kívül médiatervezéssel és foglalással is foglalkozik a megbízás során, amelynek keretösszege nettó 348 millió forint. Az ajánlattételi határidő június 21-e, a meghosszabbítható szerződés a tervek szerint augusztus 1-jétől következő év június 30-ig szól.