Az intézmény nem zár be, a 3 hónapos átmeneti időszakra Szőnyiné Tóth Zsuzsanna fogja az ügyvezetői feladatokat ellátni.
- Mindenekelőtt egyértelműen kijelentem: a Mofetta nem fog bezárni. Az intézményben a betegellátás jelenleg is zavartalan, folyamatos, és minden ellenkező híreszteléssel ellentétben a jövőben is az lesz - szögezte le Mátraderecske hivatalos közösségi oldalán Forgó Gábor polgármester, miután az intézmény igazgatója a Facebook-on jelentette be távozását az intézmény éléről nemrég. A témáról a heol.hu írt összefoglalót.
"Kedves követőink! Felemelő érzés volt látni, hogy 2024 októberétől 1200 követőből 4100+ lett a létszám. Külön köszönöm, hogy érdekesnek találták a feltöltött tartalmakat - írta a Mofetta közösségi oldalára az ügyvezető igazgató. Dr. Igyártó Rozália hozzátette, 2024. október 1-től ügyvezető igazgatóként és orvosként dolgozott, de lemondott.
Reagálásában a polgármester közölte, dr. Igyártó Rozália ügyvezető lemondását követően az intézmény nem maradhatott vezető nélkül. Az ügyvezető lemondásának személyes és anyagi jellegű okai voltak.
3 hónapos átmeneti időszakra Szőnyiné Tóth Zsuzsanna fogja az ügyvezetői feladatokat ellátni, aki több mint egy évtizeden keresztül közmegelégedésre vezette az intézményt - írta.
A pénzügyi bizottsági ülésen az egyes állagmegóvással, felújítással kapcsolatos feladatokat súlyozták. Egyhangú, minden egyes bizottsági tag által jóváhagyott módon elvi döntés született arról, hogy az egyes felújítási munkálatok elvégzésének mi a fontossági sorrendje, és a közeljövőben esedékes önkormányzati költségvetés tárgyalásánál ezeket a szempontokat kötelezően figyelembe fogják venni. A pénzügyi bizottság ezen javaslatát a képviselő-testület egyhangúlag, tartózkodás és ellenszavazat nélkül elfogadta.
- Az elkövetkezendő időszakban fontos feladatunk lesz, hogy a 3 hónapos átmeneti időszakot követően megtaláljuk azt a személyt, aki a Mofettát felelősségteljesen, a tulajdonosi jogkört gyakorló önkormányzati döntéshozókkal (képviselők, polgármester) együttműködve képes vezetni. Feladat lesz az is, hogy a régi, megkopott üzemeltetési szerződést aktualizáljuk annak érdekében, hogy az intézmény működtetéséért felelős gazdasági társaság és a képviselő-testület tagjai között folyamatos legyen az információáramlás és az együttműködés a mindenkor megfelelő döntések meghozatala érdekében - számolt be a polgármester.
További részletek a teljes cikkben