• nátha
    • Kutatók vizsgálják komolyan, létezik-e férfinátha?

      Kutatók vizsgálják komolyan, létezik-e férfinátha?

    • A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

      A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

    • Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

      Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

  • melanóma
    • Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

      Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

    • Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

      Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

    • A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

      A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

  • egynapos sebészet
    • Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

      Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

    • A kecskeméti kórház orvosa lett az Egynapos Sebészeti Tagozat elnöke

    • Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

      Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

Másfél millió dollár cukorbetegeknek

Lapszemle Forrás: Népszava

A kampány-website közel egymilliós látogatószámot ért el.

Átlagosan százdolláros adományokkal összesen 1,4 millió dollárt gyűjtött az Initiative kampánya a Juvenile Diabetes Research Foundation javára. „A világ mosolyog" kampányban Kelet-Közép-Európában résztvevő nyolc ország (Bulgária, Csehország, Észtország, Magyarország, Lengyelország, Románia, Szerbia, Szlovénia) munkáját a budapesti régiós központi iroda koordinálta.

Az Initiative ügynökségek összesen 35.000 különböző megjelenést tárgyaltak le olyan nemzetközi médiapartnerekkel, mint az AOL, a Sky Media, Turner, az Axel Springer és a Burda. A megjelenések összértéke világszinten 14 millió dollár volt, melyből a kelet-közép-európai régió 1,2 millió, Magyarország pedig 257 ezer dolláros médiaértéket képviselt. A kampány-website közel egymilliós látogatószámot ért el.

A kezdeményezés 2010. december 26. és 2011. január 31. között futott, minden releváns médiatípusban (tévé, rádió, on-line, magazinok, napilapok, közterület). A kampány világszerte egészséges, mosolygó gyermekeket ábrázolt. A számos különböző formátumú megjelenés arra ösztönözte az embereket, hogy látogassanak el az - marketingügynökség által készített - oldalra, ahol elmondhatták, hogy mi deríti őket mosolyra, valamint közvetlenül adományozhattak a JDRF számára.

A vezető médiatulajdonosok támogatása mellett az Initiative-ot a McCann Erickson segítette, amely minden részt vevő országban vállalta a helyi kreatív adaptációk elkészítését. A szervezet világszinten vezető szerepet játszik az egyes típusú cukorbetegség kezelésére irányuló kutatásokban. Az egyes típusú cukorbetegség autoimmun-betegség, amely a gyermeknél és felnőtteknél egyaránt hirtelen következik be és élethosszig tart.