• nátha
    • A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

      A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

    • Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

      Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

    • Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

      Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

  • melanóma
    • Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

      Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

    • Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

      Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

    • A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

      A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

  • egynapos sebészet
    • Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

      Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

    • A kecskeméti kórház orvosa lett az Egynapos Sebészeti Tagozat elnöke

    • Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

      Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

Még több terhet ró a kórházakra Kásler ajándéka

Lapszemle 2019.11.07 Forrás: nepszava.hu
Még több terhet ró a kórházakra Kásler ajándéka

Totális kontrollt és egyebek mellett a casco önrészét is vállalniuk kell az e-autóhoz állami segítséggel hozzájutó kórházaknak.

Alig egy hete számoltunk be arról, hogy meglepetésként kaptak a kórházak több száz elektromos autót, ám még meg sem érkeztek, máris kiderült, havi mintegy nettó 54 ezer forintos használati díjat kell fizetniük a gépkocsikért - írta a népszava.hu.

Az e-autókat a kórházaknak határozott időre, 60 hónapra és szigorú feltételekkel adták oda. A kocsit csak külön kiállított „állami gépkocsi vezetési engedély” birtokában vezetheti bárki, ezért az intézményvezetőknek meg kellett nevezniük azokat a munkatársaikat, akik használhatják az autót. Az okmányirodai vagy bírsággal kapcsolatos ügyintézésért a KEF 5 ezer forint plusz áfát számít fel. És a kórházat terheli a gépkocsi „birtoklásával” kapcsolatos valamennyi költség, ideértve a töltést, az autópálya, parkolás, behajtás, tárolási, illetve a gépjármű takarítás díját.

A potenciális sofőröknek e napokban kellett aláírniuk egy úgynevezett felelősségvállalási nyilatkozatot is, miszerint a saját hibás károkért, szabálysértésekért és egyéb bírságok megfizetését magukra vállalják - írta a lap.