• nátha
    • Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

      Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

    • Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

      Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

    • Tízből csak három magyar fújja ki helyesen az orrát

      Tízből csak három magyar fújja ki helyesen az orrát

  • melanóma
    • Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

      Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

    • A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

      A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

    • Orvosi bravúr került a Guinness Rekordok Könyvébe

      Orvosi bravúr került a Guinness Rekordok Könyvébe

  • egynapos sebészet
    • Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

      Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

    • Egynapos sebészet: új szakmai kollégiumi tagozata van a területnek

      Egynapos sebészet: új szakmai kollégiumi tagozata van a területnek

    • Megnyílt az egynapos sebészeti ellátás Csepelen

      Megnyílt az egynapos sebészeti ellátás Csepelen

Új betegirányító központot hoznak létre Békésen

Lapszemle 2023.03.25 Forrás: beol.hu
Új betegirányító központot hoznak létre Békésen

Az új betegirányító rendszer, amelyet április 1-től állítanak működésbe, nagyban segíti majd az időpontkérőket.

Új betegirányító központot állítanak üzembe április elején a Békési Rendelőintézetben – jelentette be Erdélyi Imola, az intézmény igazgatója a fejlesztéssel kapcsolatban közzétett Youtube videóban. A beol.hu beszámolója szerint a szakember elmondta, a hozzájuk érkezett panaszokat, javaslatokat meghallgatták.

Az észrevételek elsősorban arra vonatkoztak, hogy csúcsidőszakban többen is nehezen érték el az intézményt, annak előjegyzési rendszerét, a telefonközpontokat – tette hozzá Erdélyi Imola. – Ezért egy új betegirányító telefonközpontot fogunk létrehozni, ami április elejétől indul el.

Mint megtudtuk, a jelenleg működő két telefonközpont óriási mennyiségű hívást bonyolít le, ám a kapacitás nem elegendő. Ezért döntöttek úgy, hogy azok mellé a hatékonyságot növelő betegirányító rendszert állítanak működésbe, amely nagyban segíti majd az időpontkérőket.

További részletek a cikkben.

Legolvasottabb cikkeink