• nátha
    • A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

      A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

    • Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

      Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

    • Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

      Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

  • melanóma
    • Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

      Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

    • Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

      Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

    • A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

      A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

  • egynapos sebészet
    • Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

      Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

    • A kecskeméti kórház orvosa lett az Egynapos Sebészeti Tagozat elnöke

    • Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

      Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

Új betegirányító központot hoznak létre Békésen

Lapszemle 2023.03.25 Forrás: beol.hu
Új betegirányító központot hoznak létre Békésen

Az új betegirányító rendszer, amelyet április 1-től állítanak működésbe, nagyban segíti majd az időpontkérőket.

Új betegirányító központot állítanak üzembe április elején a Békési Rendelőintézetben – jelentette be Erdélyi Imola, az intézmény igazgatója a fejlesztéssel kapcsolatban közzétett Youtube videóban. A beol.hu beszámolója szerint a szakember elmondta, a hozzájuk érkezett panaszokat, javaslatokat meghallgatták.

Az észrevételek elsősorban arra vonatkoztak, hogy csúcsidőszakban többen is nehezen érték el az intézményt, annak előjegyzési rendszerét, a telefonközpontokat – tette hozzá Erdélyi Imola. – Ezért egy új betegirányító telefonközpontot fogunk létrehozni, ami április elejétől indul el.

Mint megtudtuk, a jelenleg működő két telefonközpont óriási mennyiségű hívást bonyolít le, ám a kapacitás nem elegendő. Ezért döntöttek úgy, hogy azok mellé a hatékonyságot növelő betegirányító rendszert állítanak működésbe, amely nagyban segíti majd az időpontkérőket.

További részletek a cikkben.