Egy háziorvos kálváriája a szolgáltatóval, a közönyös ügyfélszolgálattal.
Örültek a Napsugár úti lakótelepen élők, hogy megújul a háziorvosi rendelőjük, annak viszont nem, hogy napok óta se vezetékes internet, se telefon nem működött az épületben. Olvasói kérésre a heol.hu portálja megkereste a szolgáltatót, és mint szerdára megtudta, a problémát orvosolták.
Dr. Somogyi István háziorvos elmondta: miután biztossá vált, hogy a Hadnagy úti ideiglenes rendelőből mikor költözhetnek vissza a felújított épületbe, azonnal bement személyesen a szolgáltatóhoz (Telekom) és kérte, állítsák vissza a telefon-, illetve a vezetékes internetszolgáltatást. Tudatták vele, ez bizony nem megy egyik napról a másikra, mivel legalább két hónapot várni kell a bekötésre.
A szomszédos rendelőben dolgozó kolléganőm is több alkalommal személyesen járt benn a szolgáltatónál ugyanezzel a kéréssel. Érveltünk mi mindennel, szóban, írásban, SOS-jelzéssel. Elmondtuk, egészségügyi alapellátásról van szó, nem magánkérelemről. Emberek százai fordulnak meg hetente a rendelésen, s a november 1-jétől kötelezően Elektronikus Egészségügyi Szolgáltató Térhez is csatlakoznunk kell. Ezek az érvek azonban nem hatották meg az ügyfélszolgálaton dolgozókat. Megpróbáltam szolgáltatót is váltani, hátha egy másik cég gyorsabban, rugalmasabban reagált volna, ám ott jelezték, hogy ezen a földrajzi területen nincs kiépített hálózatuk – foglalta össze Somogyi doktor mondandóját.