• nátha
    • Kutatók vizsgálják komolyan, létezik-e férfinátha?

      Kutatók vizsgálják komolyan, létezik-e férfinátha?

    • A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

      A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

    • Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

      Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

  • melanóma
    • Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

      Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

    • Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

      Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

    • A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

      A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

  • egynapos sebészet
    • Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

      Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

    • A kecskeméti kórház orvosa lett az Egynapos Sebészeti Tagozat elnöke

    • Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

      Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

Van már telefon, internet a rendelőben

Lapszemle Forrás: heol.hu

Egy háziorvos kálváriája a szolgáltatóval, a közönyös ügyfélszolgálattal.

Örültek a Napsugár úti lakótelepen élők, hogy megújul a háziorvosi rendelőjük, annak viszont nem, hogy napok óta se vezetékes internet, se telefon nem működött az épületben. Olvasói kérésre a heol.hu portálja megkereste a szolgáltatót, és mint szerdára megtudta, a problémát orvosolták.

Dr. Somogyi István háziorvos elmondta: miután biztossá vált, hogy a Hadnagy úti ideiglenes rendelőből mikor költözhetnek vissza a felújított épületbe, azonnal bement személyesen a szolgáltatóhoz (Telekom) és kérte, állítsák vissza a telefon-, illetve a vezetékes internetszolgáltatást. Tudatták vele, ez bizony nem megy egyik napról a másikra, mivel legalább két hónapot várni kell a bekötésre.

A szomszédos rendelőben dolgozó kolléganőm is több alkalommal személyesen járt benn a szolgáltatónál ugyanezzel a kéréssel. Érveltünk mi mindennel, szóban, írásban, SOS-jelzéssel. Elmondtuk, egészségügyi alapellátásról van szó, nem magánkérelemről. Emberek százai fordulnak meg hetente a rendelésen, s a november 1-jétől kötelezően Elektronikus Egészségügyi Szolgáltató Térhez is csatlakoznunk kell. Ezek az érvek azonban nem hatották meg az ügyfélszolgálaton dolgozókat. Megpróbáltam szolgáltatót is váltani, hátha egy másik cég gyorsabban, rugalmasabban reagált volna, ám ott jelezték, hogy ezen a földrajzi területen nincs kiépített hálózatuk – foglalta össze Somogyi doktor mondandóját.