A HR Ügyfélszolgálati Iroda mérföldkő a humánerőforrás és a munkaügyi feladatok tekintetében.
HR Ügyfélszolgálati Irodát nyitott a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Központi Kórház az ügyintézések megkönnyítése érdekében a munkatársak számára. A Főigazgatóság épületének földszintjén kapott helyet az iroda, amely február 6-tól (hétfőtől) várja majd a dolgozókat. Az ügyfélszolgálat kialakítása - amellett, hogy pilot jellegű az egészségügyben -, megkönnyíti a dolgozók és a HR Igazgatóság közötti kapcsolattartást, együttműködést és meggyorsítja a munkafolyamatokat is - számolt be a kezdeményezésről a boon.hu.
A jogviszony kezdetétől a befejezéséig minden munkával kapcsolatos üggyel fordulhat az ügyfélszolgálathoz a dolgozó – emelte ki Szendi József munkaügyi és HR igazgató. Olyan lehetőséget szeretnének a munkatársaknak biztosítani, amely támogatást és megoldást nyújt a problémáikkal kapcsolatban. Könnyen kezelhető felületen, az intézmény belső intranet hálózatán lehet időpontot kérni.
A teljesség igénye nélkül néhány azok közül, amelyeket ebben az irodában kezelnek majd: kedvezményes utazási utalványok, igazolványok, SZJA-val kapcsolatos nyilatkozatok, elszámolások (M30) nyomtatása, postázása, a CSED, GYED, folyósításához szükséges iratok beszerzése, és megküldése a munkaügyi referens részére, munkáltatói igazolások elkészítése, illetve igazolás kiállítása az egészségügyi tevékenység végzéséről.