• nátha
    • A tüdőgyógyász szerint a náthának is lehetnek szövődményei

      A tüdőgyógyász szerint a náthának is lehetnek szövődményei

    • Immunerősítést már nyár végén érdemes elkezdeni

      Immunerősítést már nyár végén érdemes elkezdeni

    • Itt az ősz, már támadnak a vírusok

      Itt az ősz, már támadnak a vírusok

  • melanóma
    • A mesterséges intelligencia az anyajegyszűrésben

      A mesterséges intelligencia az anyajegyszűrésben

    • Segítenek a szűrőkampányok a melanoma felismerésében

      Segítenek a szűrőkampányok a melanoma felismerésében

    • A betegségről a melanoma világnapján

      A betegségről a melanoma világnapján

  • egynapos sebészet
    • Egynapos ellátási egységet adtak át a pécsi szívcentrumban

      Egynapos ellátási egységet adtak át a pécsi szívcentrumban

    • Egy területen jó teljesítményt nyújt az egészségügy

      Egy területen jó teljesítményt nyújt az egészségügy

    • Profilbővítést tervez a sikeres egynapos sebészet

      Profilbővítést tervez a sikeres egynapos sebészet

Agnetta 67

Orvos válaszol

Tisztelt Doktorúr,édesányámnak erös idegfájás van a lábaiban,insulinos cukorbeteg,neurológus vizsgálta,Lyirika gyógyszert szed de nem használ,ezen kivül próbalkosztunk Tramadollal is orvosi javaslatra de hiába.Anyukám szivvel mütött,peritoneálisdializis kezelésben részesül. Kérdésem,lehet-e más fájdalomcsillapittás ?Tisztelettel, Agnetta jelige Agnetta 67

Tisztelt Agnetta!
A felírt gyógyszer az adott panaszra jó választás. A dózist esetleg fokozatosan lehet emelni 2x150 mg-ra,illetve társítható más fájdalomcsillapító is, de az Ön által megnevezett második gyógyszer nem szokott hatsásosnak bizonyulni diabeteses polyneuropathiában. Neurológus szakorvos tud segíteni a megfelelő gyógyszer kombináció felírásában.
üdvözlettel: dr.Kovács Zita

Lapszemle

Legolvasottabb cikkeink