• nátha
    • Vazomotoros nátha – lehet, hogy ettől szenved hetek óta?

      Vazomotoros nátha – lehet, hogy ettől szenved hetek óta?

    • Ha a koronavírus nem lenne elég: épp mindenki náthás

      Ha a koronavírus nem lenne elég: épp mindenki náthás

    • Matematikai modellezés szerint náthává szelídülhet a koronavírus

      Matematikai modellezés szerint náthává szelídülhet a koronavírus

  • melanóma
    • Bőrrák megelőzés – praktikus tanácsok

      Bőrrák megelőzés – praktikus tanácsok

    • Melanoma: kevés ismeret, késői diagnózis

      Melanoma: kevés ismeret, késői diagnózis

    • Melanoma: Jobb az esélye annak, aki nem egyedülálló

      Melanoma: Jobb az esélye annak, aki nem egyedülálló

  • egynapos sebészet
    • Egynapos sebészetet adtak át Karácsony Gergelyék

      Egynapos sebészetet adtak át Karácsony Gergelyék

    • Új fejezet a műtétben, diagnosztikában Szabolcsban

      Új fejezet a műtétben, diagnosztikában Szabolcsban

    • Országszerte fejlesztik az egynapos sebészeti részlegeket

      Országszerte fejlesztik az egynapos sebészeti részlegeket

Tisztelt doktor Úr/Nő!
Azzal a kérdéssel fordulok önhöz,hogy egy hónapja a nyelvem zsibbadni kezdett,Hartil HCT 5mg/25MG-OS gyógyszert szedtem.A gyógyszertárban nem volt, helyettesítés ként a MERAMYL5mg-os tablettát adták.Napi 1szem. Azóta vérnyomásom ingadozó,160/100,110/60 közötti. Tarkóm és a halántékom erősen hasogat.A szívem gyakran hasogat,nyílallik.Legyen szives megírni véleményét. ELlőre is köszönöm!ANETTA

Valószinűleg nincs jól beállitva vérnyomása, 140/90 alá kell vinni, konzultáljon kezelőorvosával a hatékony gyógyszer beállitásáról.

Lapszemle

Legolvasottabb cikkeink