• nátha
    • Fújd ki rendesen! Minden a nátháról

      Fújd ki rendesen! Minden a nátháról

    • Alvadásgátló mellett a nátha terápiája sem egyszerű

      Alvadásgátló mellett a nátha terápiája sem egyszerű

    • A felsőlégúti nyavalyák könnyen megkeseríthetik a karácsonyt

      A felsőlégúti nyavalyák könnyen megkeseríthetik a karácsonyt

  • melanóma
    • Friss kutatás: Több nő jár bőrgyógyászati szűrésre

      Friss kutatás: Több nő jár bőrgyógyászati szűrésre

    • 10 dolog, amit mindenkinek tudnia kell a melanomáról

      10 dolog, amit mindenkinek tudnia kell a melanomáról

    • A szemben és a köröm alatt is lehet rejtett melanóma      

      A szemben és a köröm alatt is lehet rejtett melanóma      

  • egynapos sebészet
    • Jövő héttől ismét végezhető egynapos sebészeti ellátás

      Jövő héttől ismét végezhető egynapos sebészeti ellátás

    • Felfüggesztették az egynapos sebészeti ellátásokat

      Felfüggesztették az egynapos sebészeti ellátásokat

    • Jövőre elkészül az egynapos sebészeti egység Kecskeméten

      Jövőre elkészül az egynapos sebészeti egység Kecskeméten

Közel 1 éve meghalt a férjem, egészen egyedül maradtam. 2 gyógyszert kaptam, Helexet és Cipralexet.Nyugodt lettem, de aluszékony, a világot egy függönyőn keresztül láttam...

... Lassú és kicsit bamba lettem.Csökkentettem a gyógyszert és el is hagytam.2 hétig nagyon jól voltam, de ismét szorongok.Tudom, hogy az orvossal kellett volna megbeszélni, de reménykedtem, hogy erős akarattal meg tudom oldani ezt a problémát.Kérdésem: van erre remény? Vagy szemlesütve térjek be az orvoshoz?Várom megnyugtató válaszát köszönettel.


VÁLASZ


Nincs miért szégyenkeznie, természetes, hogy nem akar hosszútávon gyógyszerekre hagyatkozni. Ezeket az antidepresszívumokat csak fokozatosan, orvosi kontroll mellet szabad elhagyni. Mindenképpen keresse fel a kezelő orvosát és vele konzultáljon.

Lapszemle

Legolvasottabb cikkeink