• nátha
    • A tüdőgyógyász szerint a náthának is lehetnek szövődményei

      A tüdőgyógyász szerint a náthának is lehetnek szövődményei

    • Immunerősítést már nyár végén érdemes elkezdeni

      Immunerősítést már nyár végén érdemes elkezdeni

    • Itt az ősz, már támadnak a vírusok

      Itt az ősz, már támadnak a vírusok

  • melanóma
    • A mesterséges intelligencia az anyajegyszűrésben

      A mesterséges intelligencia az anyajegyszűrésben

    • Segítenek a szűrőkampányok a melanoma felismerésében

      Segítenek a szűrőkampányok a melanoma felismerésében

    • A betegségről a melanoma világnapján

      A betegségről a melanoma világnapján

  • egynapos sebészet
    • Egynapos ellátási egységet adtak át a pécsi szívcentrumban

      Egynapos ellátási egységet adtak át a pécsi szívcentrumban

    • Egy területen jó teljesítményt nyújt az egészségügy

      Egy területen jó teljesítményt nyújt az egészségügy

    • Profilbővítést tervez a sikeres egynapos sebészet

      Profilbővítést tervez a sikeres egynapos sebészet

nemreg figyeltem fel arra, hogy amikor faj a fejem, hatul pontosan a fejem alatt a nyakamon felduzzad. a fejfajasom kiskorom ota tart, de soha nem tudtak ...

... az orvosok megmondani miert, 17 eves vagyok a vernyomasom atlagban 165/110, pulzus 90 folott. a fejfajasom 2 naponta jon elo, es hanyinger, neha hanyas kiseri, a nyakamon a daganat ott van meg ha nem faj a fejem akkor is, de ilyenkor kisebb. szoval a kerdesem az lenne, hogy mi lehet ez, ha orvosnak mutatom, megse vizsgal, csak kiir egy kis antibiotikumot.


VÁLASZ


Véleményem szerint olyan orvoshoz kellene fordulnia, aki komolyabban vizsgálná ki első sorban a magasvérnyomás tekintetében. Ugyanis 17 éves korban ( de idősebbek esetén sem) nem fogadható el a közölt érték. Ha más orvos vizsgálja, figyelmet fog fordítani az Ön által leírt jelenségre, aminek magyarázatát adni - vizsgálat nélkül - nem tudom, de biztosan nem antibiotikum kérdése.

Lapszemle

Legolvasottabb cikkeink