• nátha
    • Vazomotoros nátha – lehet, hogy ettől szenved hetek óta?

      Vazomotoros nátha – lehet, hogy ettől szenved hetek óta?

    • Ha a koronavírus nem lenne elég: épp mindenki náthás

      Ha a koronavírus nem lenne elég: épp mindenki náthás

    • Matematikai modellezés szerint náthává szelídülhet a koronavírus

      Matematikai modellezés szerint náthává szelídülhet a koronavírus

  • melanóma
    • Bőrrák megelőzés – praktikus tanácsok

      Bőrrák megelőzés – praktikus tanácsok

    • Melanoma: kevés ismeret, késői diagnózis

      Melanoma: kevés ismeret, késői diagnózis

    • Melanoma: Jobb az esélye annak, aki nem egyedülálló

      Melanoma: Jobb az esélye annak, aki nem egyedülálló

  • egynapos sebészet
    • Egynapos sebészetet adtak át Karácsony Gergelyék

      Egynapos sebészetet adtak át Karácsony Gergelyék

    • Új fejezet a műtétben, diagnosztikában Szabolcsban

      Új fejezet a műtétben, diagnosztikában Szabolcsban

    • Országszerte fejlesztik az egynapos sebészeti részlegeket

      Országszerte fejlesztik az egynapos sebészeti részlegeket

Depral

Orvos válaszol

Tisztelt Doktor Úr!

Szeretném megkérdezni, hogy az alábbi tünetek lehetnek-e a Depral gyógyszertől. Szédülés érzése a fejben, aluszékonyság és fáradékonyság, pontosabban nagyon kómás vagyok. Lassan ver a szívem is és a vérnyomásom is alacsonyabb lett. Néha még úgy is érzem, hogy a két oldalam felcserélődött, tehát a jobb a bal és a bal a jobb oldalam. Furcsa koordinációs probléma érzet. Ezek a tünetek 4 nappal a szedés elkezdése után jelentkezett. Lehet ez a Depral-tól vagy véletlen egybeesés?
Köszönöm válaszát!
Tisztelettel:

Jelige: Depral

A gyógyszernek lehetnek ilyen mellékhatásai, a dózis csökkentése, majd szükség szerint fokozatos emelése segíthet a mellékhatások kiküszöbölésében.
üdvözlettel: dr. Kovács Zita

Lapszemle

Legolvasottabb cikkeink