• nátha
    • A tüdőgyógyász szerint a náthának is lehetnek szövődményei

      A tüdőgyógyász szerint a náthának is lehetnek szövődményei

    • Immunerősítést már nyár végén érdemes elkezdeni

      Immunerősítést már nyár végén érdemes elkezdeni

    • Itt az ősz, már támadnak a vírusok

      Itt az ősz, már támadnak a vírusok

  • melanóma
    • Segítenek a szűrőkampányok a melanoma felismerésében

      Segítenek a szűrőkampányok a melanoma felismerésében

    • A betegségről a melanoma világnapján

      A betegségről a melanoma világnapján

    • Melanoma: Fedezze fel időben az árulkodó jeleket!

      Melanoma: Fedezze fel időben az árulkodó jeleket!

  • egynapos sebészet
    • Egy területen jó teljesítményt nyújt az egészségügy

      Egy területen jó teljesítményt nyújt az egészségügy

    • Profilbővítést tervez a sikeres egynapos sebészet

      Profilbővítést tervez a sikeres egynapos sebészet

    • Megtriplázható az egynapos műtétek száma hazánkban

      Megtriplázható az egynapos műtétek száma hazánkban

Üdv.Kérdésem az lenne hogy minden nap délutánra felmegy a vérnyomásom rendszeres gyógyszer szedése mellett...

... Hátsofali infarktusom volt 6éve.Reggeli gyógyszereim .nebilet fél szem.triasyn5/5.kerberan.chinotal...esti gyogyszereim.tritace 5mg..torvatec 20mg. Mit lehetne cserélni hogy rendbe legyen .160/90.illetve170/90 szokott lenni esti gyógyszer bevétel után már jó.Válaszát tisztelettel köszönöm.


VÁLASZ


​A betegek gyógyszeres kezelésébe semmilyen körülmények között nem avatkozhatunk be felelősséggel. Ezt csak a kezelőorvosa teheti meg.

Lapszemle

Legolvasottabb cikkeink